استاندار خراسان رضوی عنوان کرد :

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت:ساعات کاری ادارات که از هفته گذشته تغییر یافته بود تا اول مرداد ادامه دارد.

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها در خراسان رضوی
کد خبر: 219477
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری ساعات کاری ادارات ،بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های استان تا اول مردادماه از ساعت 6:30 صبح تا 13:30 خواهد بود.

وی تصریح کرد: پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه نیز ساعت 12:30 است.

استاندار خراسان رضوی گفت: ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس طبق روال سابقه است و این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها ازسه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

رشیدیان ادامه داد: به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری ،مدیران دستگاه ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه ، با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری ،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

وی تاکیدکرد: زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها