اختصاصی اعتمادآنلاین؛ چرا مهران مدیری در فدراسیون بیلیارد پست گرفت؟

دایی، عصار و همایون بیلیاردباز می‌شوند/ جذب اسپانسر با کمک مدیری برای جام ستاره‌ها

طبق برنامه‌ای که فدراسیون بیلیارد در نظر گرفته، احتمالا شهریورماه زمان برگزاری جام ستاره‌ها خواهد بود و ثبت‌نام از ستاره‌ها به زودی توسط فدراسیون بیلیارد با ارائه فراخوانی انجام می‌شود.

دایی، عصار و همایون بیلیاردباز می‌شوند/ جذب اسپانسر با کمک مدیری برای جام ستاره‌ها
کد خبر: 219555
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چند روز قبل بود که خبر انتصاب مهران مدیری به عنوان رییس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد و بولینگ منتشر شد. حتما برای تمام افرادی که این خبر به گوششان رسید؛ این سوال به وجود آمد که کمیته هنرمندان در فدراسیون بیلیارد چه کارکردی دارد و اصلا دلیل حضور مهران مدیری چیست. برخلاف اکثر انتصاب‌های اینچنینی در فدراسیون‌های مختلف ورزشی این بار هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بیلیارد از چنین انتصابی هدف مشخصی را دنبال می‌کند.

جام ستاره‌ها با کمک مهران مدیری

فدراسیون بولینگ و بیلیارد مدت‌هاست که به دنبال برگزاری مسابقاتی با نام جام ستاره‌ها است. قرار است در این رقابت‌ها علاوه بر هنرمندان، فوتبالیست‌های مطرح و خوانندگان هم حاضر باشند. مهران مدیری هم که توسط یکی از دوستان مشترک به فدراسیون بیلیارد دعوت شده بود، مسئولیت کمیته هنرمندان را بر عهده گرفت تا بتواند در راه جذب ستاره‌ها به این جام کمک حال فدراسیون باشد.

کدام ستاره‌ها ثبت نام می‌کنند؟

طبق برنامه‌ای که فدراسیون بیلیارد در نظر گرفته، احتمالا شهریورماه زمان برگزاری جام ستاره‌ها خواهد بود و ثبت‌نام از ستاره‌ها به زودی توسط فدراسیون بیلیارد با ارائه فراخوانی انجام می‌شود. باید دید که استقبال ستاره‌های موسیقی، سینما و فوتبال چگونه خواهد بود و چه کسانی پا پیش می‌گذارند. البته مهران مدیری در جذب ستاره‌ها برای این جام نقش کلیدی ایفا می‌کند.

دایی، عصار و همایون بیلیاردباز می‌شوند

گفته می‌شود از جمله نفرات مطرحی که برای جام ستاره‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توان به نام‌هایی چون علی دایی، مهرداد میناوند، علیرضا عصار، حامد همایون و... اشاره کرد. علاوه بر اینکه خود مهران مدیری هم تبحر خاصی در رشته اسنوکر دارد. البته فدراسیون بیلیارد برای ستاره‌ها حق انتخاب گذاشته که در رشته بیلیارد شرکت کنند یا اسنوکر و ممکن است مسابقات در هر 2 رشته برگزار شود.

مدیری حقوق می‌گیرد؟

طبق اطلاعات کسب شده، مهران مدیری به صورت افتخاری سمت رییس کمیته هنرمندان را پذیرفته است. تا به حال صحبت مالی بین مدیری و اسکندری مطرح نشده؛ اما ممکن است با جدی‌تر شدن برگزاری جام ستاره‌ها و جلو آمدن اسپانسرها، بحث‌های مالی هم مطرح شود. البته بزرگترین هدف فدراسیون بیلیارد خوب جلوه دادن تصویر این رشته در میان مردم است؛ در حالی که در گذشته و در اکثر فیلم‌های سینمایی خلافکاران در کنار میز بیلیارد رویت می‌شدند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها