کد خبر: 219557
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

ایران‌ درودی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

دو سال و شش ماه است که منتظر بازگشایی موزه هستم/ مایلم بدانم که افراد تصمیم‌گیر چه فکری در سر دارند

ایران درودی گفت: « امیدوارم شرایط خوب پیش برود. دوست دارم بدانم که کسانی که تصمیم‌گیر هستند چه فکری در سر دارند. مهم است که مطلع باشم آن داخل چه خبر است و کجای کار گیر دارد.»

دو سال و شش ماه است که منتظر بازگشایی موزه هستم/ مایلم بدانم که افراد تصمیم‌گیر چه فکری در سر دارند
کد خبر: 219557
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- ایران درودی نقاش مطرح ایرانی با سابقه برگزاری 200 نمایشگاه گروهی در کشورهای ایران، فرانسه، سوییس، ژاپن، بلژیک، آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان و امارات و چند کشور دیگر اکنون چیزی به غیر از انتظار را پیش روی خود نمی‌بیند. دوسالی است که زمزمه بازگشایی موزه آثار ایران درودی به گوش می‌رسد اما هنوز خبری نیست و مسئولان شهرداری درباره عدم بازگشایی موزه این هنرمند تجسمی پاسخگو نیستند به همین دلیل ایران درودی درباره عدم این بازگشایی و حال و هوای این روزهایش با اعتمادآنلاین گفت‌وگو کرد.

ایران‌درودی نقاش مطرح ایرانی در واکنش به عدم بازگشایی موزه او در تهران به اعتمادآنلاین گفت: «شاید باورتان نشود اما من هم نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اکنون 2 سال‌ و شش ماه است که امروز و فردا می‌کنند. اما کاری از پیش نمی‌رود. تنها کاری که این روزها صورت می‌گیرد معطل کردن من است.»

درودی ادامه داد: « امیدوارم شرایط خوب پیش برود. دوست دارم بدانم که کسانی که تصمیم‌گیر هستند چه فکری در سر دارند. مهم است که مطلع باشم آن داخل چه خبر است و کجای کار گیر دارد. درباره شرایط موزه هیچ ابلاغی به من نشده است. منتظر هستم تا ببینم چه می‌شود. فعلا کاری به جز انتظار نمی‌توان کرد. ولی می‌دانم که شرایط به سمت خوبی پیش خواهد رفت.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها