کد خبر: 219581
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

 پل پوگبا:

ما قهرمان دنیاییم!

 پل پوگبا یکی از شادترین ستاره‌های فرانسه بعد از قهرمانی دنیا بود.

ما قهرمان دنیاییم!
کد خبر: 219581
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تقریبا همه کار کرد. در زمین که ستاره بود. گل زد، کاپ قهرمانی را صاحب شد و بعد از بازی این قدر سرمست بود که تیم‌شان را جمع کرد حمله کنند به دشان آن هم وسط کنفرانس خبری بازی.

او در کنفرانس خبری وقت گذاشت و به سئوال های زیادی درباره این قهرمانی جواب داد ابتدا از حسش گفت. از حال خوب‌شان و از سایر انفاقات تا آن رقص های با مزه روی میز!

پوگبا اول درباره قهرمانی گفت:«امروز روز فوق العاده ای است که همیشه در ذهنم خواهد ماند. برای فرزندان من و فرزندان این دوستان... ما به تاریخ پیوسته ایم. و به همین خاطر خیلی خوشحالیم»

با برادرت عکس یادگاری گرفتی.

بله با خواهر وبرادرهایم و با مادرم. مادرم همیشه قبل از همه است. مادرم برایم همه چیز است و پدرم که فوت کرده. همیشه در ذهنم به پدرم فکر می کنم. وقتی که بچه بودم، جام جهانی 98 را با او تماشا کردم.امروز روزی است که به پدرم فکر می کنم واین کارها را برای پدرم انجام دادم

خیلی ها فکر می کردند که با این تیم جوان نمی توانید موفق شوید

ما حرف‌های زیادی را از زبان مردم شنیدیم ولی امروز که قهرمان شدیم ،چه کسی می تواند چنین حرفهایی بزند؟ آره ما قهرمان دنیاییم

«این جمله را مدام فریاد می کرد و قهقهه می زد و شیشه توی دستش را بالا می گرفت»

شادی شما با آقای دشان در کنفرانس خبری خیلی عالی بود. ایده شما بود؟ همه را شوکه کردید

بله. چه کسی دیگه ای می توانست چنین ایده ای داشته باشد؟ معلومه که ایده من بود که با بچه های تیم برویم و شادی کنیم. کنترل بدن خودمان را داریم. ما قهرمان دنیاییم و می خواهیم شادی کنیم و خوش باشیم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها