شدت یافتن درگیری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها

درگیری میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «سبسطیه» در «نابلس» پس از بسته شدن گذرگاه «شهرک بیتا» در این منطقه، به دلیل ساخت واحدهای مسکونی جدید صهیونیستی شدت یافت.

شدت یافتن درگیری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها
کد خبر: 219597
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روز دوشنبه پایگاه خبری 'فلسطین الیوم' شهرک سبسطیه در شمال غربی نابلس از نخستین ساعات صبح امروز (دوشنبه) شاهد درگیری های شدید میان فلسطینیان معترض با نظامیان رژیم صهیونیستی بود.


نظامیان رژیم صهیونیستی پس از بستن گذرگاه ورودی شهرک بیتا در نابلس و حمله به منطقه باستانی شهرک سبسطیه با فلسطینیان درگیر و اقدام به شلیک گاز اشک آور و بمب های صوتی کردند .


هنوز آماری از کشته ها و زخمی های درگیری امروز میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

رژیم صهیونیستی 18 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرد


فلسطین الیوم همچنین گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با حمله به منازل فلسطینیان در شهر 'الخلیل' و بازرسی خانه به خانه آنها 18 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کردند.


نظامیان صهیونیست علاوه بر تخریب اثاثیه منازل فلسطینیان، خسارات مالی فراوانی به آنها وارد کردند.


همچنین ارتش صهیونیستی با قرار دادن موانع آهنین در ورودی اصلی اردوگاه 'الفوار' در جنوب الخلیل این گذرگاه را بستند.


منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست ضمن استقرار تجهیزات نظامی در ورودهای شمالی شهر الخلیل و شهرک های 'حلحول' و 'سعیر'، مانع رفت وآمد ساکنان و خودروهای فلسطینی در این مناطق شدند.

تظاهرات فلسطینان در حیفا


صدها فلسطینی معترض به بمباران نوار غزه خواستار توقف حملات نظامی به این شهر ورفع محاصره از آن شدند.


تظاهرکنندگان با حمل پرچم های فلسطین وسر دادن شعارهایی خشم خود را از بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی اعلام نموده خواستار رفع محاصره غزه شدند.


نظامیان صهیونیست شب گذشته با حمله به شهرک الرام در شمال قدس وبستن خیابان های اصلی اطراف میدان شهدا اقدام به شلیک بمب های صوتی وگاز اشک آور نموده ودر جست وجوی جوانان فلسطینی به مغازه ها حمله کردند.


درگیری جوانان فلسطینی که به سمت نظامیان صهیونیست سنگ وبطری های شیشه ای پرتاب می کردند شدت گرفت.

حمله قایق های رژیم صهیونیستی به صیادان فلسطینی در دریای دیر البلح


این پایگاه خبری اضافه کرد: قایق های جنگی رژیم صهیونیستی در اقدامی غیر قانونی به سوی قایق های صیادان فلسطینی در دریای 'دیر البلح' در نوار غزه آتش گشودند.


هنوز آمار زخمی های صیادان فلسطینی اعلام نشده است.

اعتراف صهیونیستها به افزایش قدرت حماس


بر اساس نتیجه یک تحقیق در سرزمینهای اشغالی، 44 درصد از پاسخگویان در این نظر سنجی معتقدند که 'جنبش حماس' نسبت به سالهای گذشته قویتر شده است .


پایگاه خبری صهیونیستی 'واللا 'اعلام کرد که نتایج یک نظر سنجی نشان داد که اکثریت صهیونیستها ( 44درصد) معتقدند که حماس در این دور از درگیری ها با اسرائیل پیروز خواهد شد و تنها 27 درصد از پاسخگویان گفته اند که اسرائیل پیروز یک درگیری جدید با این جنبش خواهد بود.


جنگنده های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات دیروز (یکشنبه) شرق شهر غزه را پس از گذشت چند ساعت از اعلام آتش بس با میانجیگری مصر، هدف قرار دادند.


هواپیماهای رژیم صهیوینستی شنبه گذشته نیز 40 منطقه نوار غزه و مواضع مقاومت فلسطین را هدف حملات خود قرار دادند که بر اثر آن یک خانه مسکونی در شرق 'القراره' تخریب و دو نوجوان فلسطینی شهید شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها