کد خبر: 219623
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۳:۵۹:۰۰
| |

امیر حاتمی وزیر دفاع:

تحریم‌ها محدودیتی برای صنایع دفاعی ایجاد نمی‌کند/ توطئه‌ها به جایی نمی‌رسد

وزیر دفاع دولت دوازدهم، روز دوشنبه در جمع مدیران لرستان حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

تحریم‌ها محدودیتی برای صنایع دفاعی ایجاد نمی‌کند/ توطئه‌ها به جایی نمی‌رسد
کد خبر: 219623
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۳:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر حاتمی ظهر دوشنبه در جمع مدیران لرستان با اشاره به اینکه امیدواریم در این فرصت کوتاه مجموعه کارهایی را پیگیری کنیم تا هم برای مجموعه همکارانم در سپاه، ارتش و ... مفید باشد و هم برای استان، اظهار داشت: مسئولیت اصلی نیروهای مسلح تامین امنیت برای مردم و کشور است.

او با بیان اینکه در واقع امنیت بستر بقیه کارها است، جزو الزامات مابقی کارها است، تصریح کرد: اگر این وظیفه درست انجام شود دیگر مجموعه ها می توانند سرمایه گذاری کنند، کارها را توسعه دهند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح در اجرای این ماموریت خود موفق بوده اند، افزود: در سایه تلاش های مجموعه مدیران و مسئولین کشور و حمایت مردم امروز از امنیت خوبی برخوردار هستیم.

همچنین امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع توطئه دشمنان در بر هم زدن مرزهای جغرافیایی، گفت: دشمنان ما مجموعه ای از توطئه ها علیه ملت های منطقه دارند.

او با اشاره به موضوع کردستان عراق، گفت: در حالی که مردم و مسئولین کردستان عراق کاملا علاقمند بودند در چارچوب مرزهای رسمی عراق زندگی کنند اما با فریبی که برای عده ای به وجود آوردند کار را تا مرحله ای پیش بردند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه هوشیاری مسئولین منطقه کردستان عراق و همکاری کشورهای منطقه به ویژه عراق، ایران و ترکیه، توانست این مرحله از توطئه دشمن را خنثی کند، افزود: برداشتم این است که این توطئه برنامه بلندمدت دشمن است و برای اینکه به چپاول ادامه دهند و کشورهای منطقه را کنترل کنند، این برنامه را به صورت راهبردی دنبال می کنند.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: این توطئه ها با هوشمندی ملت های منطقه که می دانند ایران با تمام وجود خیرخواه آن ها است و در سایه اقتدار دفاعی ایران اتفاق نمی افتد و مثل بقیه توطئه ها به جایی نخواهند رسید.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در پاسخ به سوالی پیرامون تاثیر تحریم ها بر صنعت دفاعی کشور اظهار داشت: در هر صورت تلاش دشمنان این است که تحریم ها را به نحوی کنترل کنند که آسیب بیشتری به مجموعه کشور وارد شود.

او با تاکید بر اینکه اما فرزندان عزیز ملت و جوانان برومند صنایع دفاعی همواره تلاش کرده اند خود را در چارچوب محدودیت ها قرار ندهند، افزود: جوانان برومند صنایع دفاعی ایران به خوبی توانسته اند در همین فضا کار و مسئولیت خود را پیش ببرند.

وزیر دفاع همچنین از رونمایی محصولات جدید حوزه صنایع دفاعی کشور خبر داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها