رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد:

عضویت اتاق بازرگانی زنجان در کنفدراسیون صادرات کشور

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان در زمره سه استان عضو کنفدراسیون صادرات کشور قرار دارد.

عضویت اتاق بازرگانی زنجان در کنفدراسیون صادرات کشور
کد خبر: 219696
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۷:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسه شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: این جلسه با هدف بررسی نحوه تشکیل انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان و تعامل و همکاری بیشتر برای پیشبرد اهداف مورد نظر برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: در طی سال‌های گذشته 11 تشکل استانی در اتاق زنجان تشکیل شده و سیاست ما در نقش‌آفرینی به صورت فراگیر و نیز تقویت بخش‌های تولید ثروت استان که سهم کمتری در مناسبات ملی دارند، متمرکز شده است.

وی افزود: اتاق بازرگانی تقویت مطالبات استانی در سطح ملی را دنبال کرده که دستاوردهای خوبی نیز داشته است، به طوری که هم‌اکنون اتاق بازرگانی زنجان در زمره سه استان عضو کنفدراسیون صادرات کشور قرار دارد.

جمیلی خاطرنشان کرد: اگر همت در زنجانی‌ها و در میان خود شرکت‌های دانش‌بنیان زنجانی وجود داشته باشد، اتاق بازرگانی نیز ایجاد جایگاهی در بعدهای ملی را برای این شرکت‌ها دنبال خواهد کرد و اتاق بازرگانی زنجان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی داشته و باید برای برگزاری مجمع انتخابات انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان 15 نفر به عنوان موسس حضور داشته باشند که دارای شرکت‌های دانش‌بنیان و یا فناور باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، یادآور شد: اتاق زنجان به محض تشکیل این انجمن در قالب‌های تعیین‌ شده حمایت‌های خود را در بخش‌های مختلف از جمله بخش مالی نیز ارائه خواهد کرد و این انجمن می‌تواند وارد مذاکره و شناسایی طرح‌های مختلف در مذاکره با طرف‌های دیگر شده و آن را بین چند شرکت عضو به اشتراک بگذارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها