کد خبر: 219828
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۳:۰۰
| |

حشمت مهاجرانی:

تیم ملی کار آسانی در جام ملت‌ها نخواهد داشت

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که همکاری با کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های 2019 آسیا به سود تیم ملی ایران است.

تیم ملی کار آسانی در جام ملت‌ها نخواهد داشت
کد خبر: 219828
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت مهاجرانی در مورد بحث ادامه همکاری تیم ملی با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: ما این همه هزینه کردیم که در جام جهانی به مرحله حذفی برویم، اما این اتفاق رخ نداد. این درست است که چهار امتیاز گرفتیم، ولی این موضوع چیزی را برای تیم ملی نسبت به جام‌های گذشته تغییر نداد. شما دیدید که ژاپن به مرحله بعدی رفت و کره هم بازنده سربلندی بود.

وی در ادامه تأکید کرد: توقع فوتبالی‌ها این بود که به مرحله بعدی برویم هر چند که در گروه سختی هم قرار داشتیم. ما اگر سبک بازی‌مان را تغییر می‌دادیم شانس رفتن به مرحله حذفی را داشتیم و حالا معتقدم که کارمان برای جام ملت‌های آسیا خیلی سخت‌تر از جام جهانی است. ما باید اردوها و بازی‌های قوی‌تری داشته باشیم تا در این جام به هدف‌مان برسیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بحث ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش تصریح کرد: این موضوع به فدراسیون و خود کی‌روش مربوط است. اگر او خواهان دستمزد بیشتر نیست بهتر است با این مربی در جام ملت‌ها شرکت کنیم و با کی‌روش به امارات برویم. به‌هرحال او نسبت به فوتبال ایران و خصوصیات بازیکنان ایران آشنایی دارد و ما برای این تجربه به اندازه کافی هزینه کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها