کد خبر: 219855
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

در سه ماهه اول امسال صورت گرفت؛

عرضه بیش از 6 میلیون لیتر سوخت هواپیما در سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان‌، میزان سوخت عرضه شده در مراکز سوختگیری هواپیمایی سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول امسال را ‌6 میلیون و 300 هزار لیتر اعلام کرد.

عرضه بیش از 6 میلیون لیتر سوخت هواپیما در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 219855
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کورش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان‌ با اشاره به کاهش 7 درصدی عرضه سوخت هواپیمایی نسبت به سه ماهه اول سال 96 گفت: این مقدار سوخت جهت تامین نیاز پروازهای داخلی و خارجی استان ، در فرودگاه های زاهدان، زابل و چابهار عرضه شده است‌.

وی تعداد پروازهای انجام شده درفرودگاه های استان در سه ماهه اول امسال را 1 هزار و 83 فروند اعلام کرد و افزود این تعداد پروازهای انجام شده، در مقایسه با سه ماهه اول سال قبل از آن تغییری نداشته است‌.

بالادست همچنین مقدار سوخت عرضه شده به پروازهای داخلی و خارجی از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را حدود 4 میلیون لیتر ذکر ‌و میزان پروازهای انجام شده در فرودگاه های زاهدان و زابل در سه ماهه اول امسال را 784 پرواز اعلام کرد.

استان سیستان و بلوچستان بدلیل گستردگی و وسعت زیاد(بزرگترین استان کشور)، از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به دو منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است و در مجموع سه مرکز سوختگیری هواپیمایی تحت پوشش این مناطق در استان وجود دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها