کد خبر: 219861
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۲:۴۳:۰۰
| |

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اعلام کرد:

محدودیت زمانی برای اعطاء پلاک خودروهای اروندی برداشته شد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از حل شدن مشکل مرخصی خودروهای پلاک اروندی خبر داد و گفت: محدودیت زمانی برای اعطاء پلاک خودروهای اروندی برداشته شد.

محدودیت زمانی برای اعطاء پلاک خودروهای اروندی برداشته شد
کد خبر: 219861
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۲:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امید بن عباس مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از حل شدن مشکل مرخصی خودروهای پلاک اروندی خبر داد و اظهار کرد: پس از چند ماه توقف، از ابتدای تیرماه، فرآیند انجام مرخصی خودروهای پلاک اروندی در اهواز و خرمشهر آغاز شد و با پیگیری جدی استاندار خوزستان در سطح ملی و استانی و تاکید و حمایت‌هایی که در شورای تامین استان در راستای ارائه تسهیلات مناسب به مردم و مالکین خودروها داشت، مسائل و مشکلات مالکین این نوع خودروها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برای سهل الوصول کردن انجام سفرهای تابستانه مالکین این خودروها، بر روند اجرای کار نظارت‌هایی را در اهواز و خرمشهر انجام می‌دهد تا مشکلات احتمالی مرتفع شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به دستور استاندار خوزستان جهت نظارت بر کار مرخصی خودروهای پلاک اروندی تصریح کرد: در بازدید از ارائه سرویس‌های خدماتی به مراجعین، اندکی عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مجری وجود داشت که با اقدام انجام گرفته این مشکل مرتفع شد. در این زمینه نیاز به انجام یکسری اقدامات برای روان‌تر شدن کار در سطح ملی وجود دارد که پیگیری‌های آن در حال حاضر آغاز شده است.

بن عباس با بیان این‌که امیدواریم فرآیند دریافت مرخصی خودروهای پلاک اروند کوتاه‌تر شود، افزود: سعی ما بر این است که کیفیت ارائه خدمات به مردم را بالا ببریم. تا پیش از این، صرفا در یک ماه پلاک گذر موقت به مالکان این خودروها داده می‌شد، یعنی اگر صاحب خودرویی برای تیرماه اقدام به اخذ مرخصی می‌کرد، یک پلاک تا پایان تیرماه در اختیار آن خودرو قرار می‌گرفت اما اکنون این شرایط به لطف و همکاری پلیس راهور استان تغییر کرد.

وی با قدردانی از پلیس راهور خوزستان جهت رایزنی‌های انجام شده و برطرف کردن مشکل مرخصی خودروهای پلاک اروند، گفت: به طور مثال اگر از بیستم هر ماه، مردم برای اخذ مرخصی مراجعه کنند می‌توانند به مدت یک ماه تا بیستم ماه بعد از مرخصی خودروی خود استفاده و پلاک ماه آینده را دریافت کنند و این به معنای آن است که محدودیت زمانی برای اعطاء پلاک برداشته شده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: البته محدودیت‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که در حال پیگیری برای حل آن‌ها هستیم. در حال حاضر به خودروهایی که سفارش کشور امریکا هستند مرخصی داده نمی‌شود و در این زمینه در حال رایزنی هستیم تا روزهای آینده این مشکل را نیز برطرف کنیم.

بن عباس با اشاره به تغییرات در محل‌های ارائه خدمات به مردم گفت: این تغییرات در دستور کار است تا فضایی مناسب تعبیه شود و مراجعین و دریافت کنندگان خدمات بتوانند در مدت زمان کمتری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند و در صورتی که از فرآیند مرخصی خودروهای پلاک اروندی شکایتی داشته باشند می‌توانند شکایت‌های خود را با تماس با سامانه 124 مطرح کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها