کد خبر: 219929
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران:

توافق نهایی در مسکو انجام شد/ عقد قرارداد کی‌روش با فدراسیون بعد از تنظیم متن نهایی

قرارداد جدید کی‌روش افزایش دستمزد قابل توجهی هم دارد و این مربی پول یک فصل مربیگری را به احتمال بسیار زیاد با وجود تمدید شش ماهه از فدراسیون فوتبال دریافت خواهد کرد.

توافق نهایی در مسکو انجام شد/ عقد قرارداد کی‌روش با فدراسیون بعد از تنظیم متن نهایی
کد خبر: 219929
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش بعد از تنظیم شدن متن قرارداد نهایی که در حاشیه مذاکره وکیل او با مسئولان حقوقی فدراسیون فوتبال آماده خواهد شد،‌ قرارداد جدید خود را با فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک و با سفر به تهران امضا خواهد کرد. این در حالی است که رسانه‌های داخلی و خارجی از مذاکرات این مربی با چند باشگاه و تیم ملی خبر داده و تاکید داشته‌اند احتمال اینکه کی‌روش ایران را ترک کند زیاد است.


نکته قابل تامل اینجاست که به دنبال حرف‌وحدیث‌های ایجاد شده،‌ مهدی تاج به روسیه سفر کرد و در مسکو جلسه‌ای چند ساعته برای رسیدن به یک توافق نهایی با کی‌روش برگزار کرد. رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده در جریان مذاکرات اخیر کی‌روش هیچ بحثی درباره حقوق و پاداش مالی خود مطرح نکرده و تنها خواسته‌اش اجرا شدن برنامه‌های تیم ملی و حل شدن مشکل هفت بازیکن ملی‌پوش سرباز است. با این وجود تجربه دو قرارداد قبلی نشان داده کی‌روش امکان ندارد توافقی داشته باشد که میزان دستمزد و پاداش و آپشن‌های مالی به ضررش باشد و به همین ترتیب تنظیم متن قرارداد جدید توسط وکیل او انجام می‌شود.


در شرایط کنونی مهم‌ترین موضوع مورد بحث بین کی‌روش و مدیران فدراسیون فوتبال شرط تمدید قرارداد تا سال 2022 است. مرد پرتغالی با اینکه قبل از جام جهانی تاکید کرد پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی فدراسیون برای 6 ماه ناامید کننده است،‌ اما در محافل ورزشی شایع شده او در مذاکرات خود خواسته که اگر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به نیمه نهایی یا فینال مسابقات رسید همکاری قرارداد به صورت اتوماتیک تا جام جهانی 2022 قطر تمدید شود. البته مدیران فدراسیون هم تنها شرط تمدید قرارداد را قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تعیین کرده‌اند که باید دید در نهایت برای نهایی شدن قرارداد،‌ کدامیک ازطرفین از خواسته خود کوتاه خواهد آمد.


منابع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین خبر دادند که قرارداد جدید کی‌روش افزایش دستمزد قابل توجهی هم دارد و این مربی پول یک فصل مربیگری را به احتمال بسیار زیاد با وجود تمدید شش ماهه از فدراسیون فوتبال دریافت خواهد کرد.


مدیران فدراسیون البته تا کنون هیچ شفاف‌سازی درباره جزئیات مذاکرات با کی‌روش و مبلغ و زمان انعقاد قرارداد تعیین نکرده‌اند، منتهی تاکید کی‌روش به هرچه زودتر روشن شدن تکلیف مذاکرات است تا بتواند طبق برنامه کار خود را شروع کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها