معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری 2 کنکور در سال 98 برای فارغ‌ التحصیلان نظام جدید و پیش‌دانشگاهی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دو کنکور در سال 98 برای فارغ‌التحصیلان نظام جدید و پیش‌دانشگاهی خبر داد.

برگزاری 2 کنکور در سال 98 برای فارغ‌ التحصیلان نظام جدید و پیش‌دانشگاهی
کد خبر: 219939
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه سراسر کشور که در مجموعه آموزشی و رفاهی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: از مهمترین حقوق شهروندی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها آموزش و پرورش باکیفیت بوده که این امر از اولویت‌ها و برنامه‌ها در وزارت است و با مشارکت و تعامل با همکاران استانی به دنبال دستیابی به این مهم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش نباید کیفیت فدای کمبودها و مسائل نیروی انسانی شود، افزود: تنزل مدارس به کلاس‌های درسی زمینه‌ساز بروز بسیاری از مشکلات در امر تعلیم و تربیت می‌شود چرا که مدرسه یک سازمان یادگیرنده بوده که یادگیری در آن محقق می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین راهکارها در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: باید با استفاده از روش‌های تامین نیرو و عوامل کیفیت‌بخشی همچون گروه‌های آموزشی و تقویت پژوهشسراها تلاش کنیم تا در تحقق این مهم گام برداریم.

زرافشان با اشاره به استقرار پایه دوازدهم و لزوم مراجعه معلمان به دفتر تالیف برای دریافت دروس این پایه بیان کرد: نظارت بالینی و گروه‌های آموزشی در پایه دوازدهم باید مورد توجه قرار گیرد و سازماندهی عملیاتی در زمینه نیروی انسانی در این پایه باید در استان‌ها انجام شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دو کنکور در سال 98 برای فارغ‌التحصیلان نظام جدید و پیش‌دانشگاهی خبر داد و افزود: دانش‌آموزان پایه دوازدهم باید برای امتحان نهایی و کنکور آماده شوند که سابقه تحصیلی 30 درصد در کنکور این دانش‌آموزان تاثیر خواهد داشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها