کد خبر: 219989
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۸:۰۵:۰۰
| |

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور اعلام کرد:

کم بودن درآمدها موضوع نگران‌کننده است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: کم بودن درآمدها موضوع نگران کننده است

کم بودن درآمدها موضوع نگران‌کننده است
کد خبر: 219989
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران استان‌ها و ستادی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر کشور، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در سالی که تبریز محوریت گردشگری جهان اسلام بوده برگزار می‌شود و امیدواریم زمینه‌ای برای حضور بیشتر دوستان در این مجموعه باشد.

وی با بیان اینکه در خصوص نظام بیمه‌ای کشور، افزود: در ایران یک الگویی حفظ شده و آن این است که دولت جای کارفرما نشسته و حق بیمه سهم کارفرما را دولت می‌پردازد که امکان بسیار خوبی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی پوشش بیمه‌های روستایی بسیار خوب بوده است، عنوان کرد: براساس آمار سال 95 درآمد خانوارهای شهری 13 درصد افزایش یافته و اما میانگین درآمد خانوارهای روستایی 1.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد و این موضوع خوب نیست.

وی با بیان اینکه حدود 213 میلیون ریال میانگین درآمد در سال بوده است، گفت: در این بین درآمد برخی بالا و برخی دیگر کم بوده که کم بودن درآمدها موضوع نگران کننده و نیازمند توجه بیشتر است.

مهدوی با بیان اینکه خیلی از خانوارها در مناطق کلیبر و هوراند درآمد کمتری دارند، اضافه کرد: آمادگی این را داریم که سهم دولت را بپردازیم ما شاید خانوارهایی باشند که نتوانند سهم بیمه را بپردازند در این خصوص باید از ظرفیت دهیاری‌ها و منابع دیگر کمکی بشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها