اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرار گاه ثارالله سپاه

مشکلات امروز به مجموعه دولت بر می‌گردد/ همه مسئولیت‌ها بر عهده قوه‌مجریه است

جانشین فرمانده قرار گاه ثارالله سپاه با توجه به مشکلات اقتصادی و فشاری که بر کشور وارد است، گفت: همه مشکلات به مجموعه دولت بر می‌گردد و رئیس‌جمهور به همراه وزرا باید به مسائل اقتصادی رسیدگی و توجه کنند.

مشکلات امروز به مجموعه دولت بر می‌گردد/ همه مسئولیت‌ها بر عهده قوه‌مجریه است
کد خبر: 220015
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری مبنی برمحور قرار گرفتن تیم اقتصادی و هماهنگی دستگاه ها بیان کرد: تمام مشکلات امروز به مجموعه دولت بر می گردد، زیرا همه مسئولیت ها بر عهده قوه مجریه است و افرادی همچون رئیس جمهور و وزرا باید به مسائل اقتصادی رسیدگی و توجه کنند.

کوثری جانشین قرارگاه سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرا باید پاسخگوی مشکلات فراوان باشند، گفت: این موضوع روشن است که بعد از دولت قوه قضائیه باید مدیرانِ بانیِ این وضعیت را مجازات کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی آمادگی خود برای انجام وظایف در بحث دستگیری متخلفان را اعلام کرده، همچنین تخلفات پنهان را وزارت اطلاعات پیگیری می کند، اما در ابتدا دولت باید پاسخگو و رافع مشکلات باشد، سپس دستگاه قضاء و در مرحله نهایی اگر قانونی نیاز باشد باید در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود تا مشکلات در کوتاه ترین زمان رفع شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله سپاه گفت: دشمنان در هر صورت توطئه می کنند و خباثتشان مربوط به امروز نیست. دشمنان قسم خورده ما همچون آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس قریب به چهل سال است که علیه مردم ایران توطئه می کنند و تحریم ها را بعد از اتفاقات طبس که سبب خروج خفت بار آمریکایی ها از ایران شد رقم زدند.

کوثری در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت های کشور در زمینه هایی مانند نظامی، علمی، سیاسی، صنعتی و حتی اقتصادی در شرایط تحریم صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها