مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان:

افزایش ظرفیت پارکینگ هواپیما در فرودگاه اصفهان / آغاز پروژه 232 میلیاردی برای توسعه فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از آغاز عملیات توسعه پارکینگ هواپیما فرودگاه اصفهان به منظور افزایش توان این فرودگاه برای میزبانی هواپیماهای شرکت‎های هواپیمایی خبر داد.

افزایش ظرفیت پارکینگ هواپیما در فرودگاه اصفهان / آغاز پروژه 232 میلیاردی برای توسعه فرودگاه اصفهان
کد خبر: 220016
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۸:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن امجدی از آغاز پروژه توسعه فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در جریان این عملیات که پس از انجام مطالعات اولیه و برگزاری مناقصه آغاز شده است ظرفیت پارک هواپیما از 10 موقعیت به 23 موقعیت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه و مناقصه این طرح با مساعدت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اسفندماه سال 96 انجام شد، گفت: یکی از محدودیت‎های قدیمی فرودگاه اصفهان ظرفیت پارکینگ هواپیما است که با توجه به برنامه‎های توسعه‎ای فرودگاه اصفهان و اینکه این فرودگاه به عنوان جایگزین فرودگاه‎های پایتخت تعیین شده است، توسعه پارکینگ هواپیما در اولویت‎های کاری شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای این طرح گامی مهمی برای توسعه زیرساخت‎های اساسی و افزایش ظرفیت پذیرش و خدمت‎رسانی برداشته خواهد شد، گفت: مبلغ قرارداد پروژه 232 میلیارد و 300 میلیون ریال پیش‎بینی شده است که باید در مدت 18 ماه به پایان برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها