آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان:

گرانی و مشکلات هر روز بیشتر می‌شود/ چگونه عده‌ای دستور رئیس‌جمهوری در زمینه برخورد با فساد را ندیده می‌گیرند؟

عضو مجلس خبرگان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: چگونه عده‌ای می‌توانند دستور رئیس‌جمهوری در زمینه برخورد با فساد را ندیده بگیرند؟ مقام معظم رهبری مکرراً دستور داده‌اند و تأکید کرده‌اند که موضوع فساد پیگیری شود و مسئله برای مردم روشن شود که چه کسانی در این زمینه نقش داشته‌اند اما در عین حال می‌بینیم که هر روز گرانی و مشکل بیشتر می‌شود.

گرانی و مشکلات هر روز  بیشتر می‌شود/ چگونه عده‌ای دستور رئیس‌جمهوری در زمینه برخورد با فساد را ندیده می‌گیرند؟
کد خبر: 220025
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان در پاسخ به این پرسش که با توجه به دستوررئیس‌جمهوری به سه وزارت‌خانه برای پیگیری موضوع فساد در واردات خودرو، عملکرد دولت در برخورد با فساد را در پنج سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: من نمی‌خواهم به بحث‌ها در این زمینه دامن بزنم ولی ما که تا به‌حال و در این مدتی که چنین گرفتاری‌هایی پیش آمده، اقدام مؤثری از دولت ندیدیم.

وی افزود: چطور است که عده‌ای می‌توانند دستور رئیس‌جمهوری در زمینه برخورد با فساد را ندیده بگیرند؟ مقام معظم رهبری مکرراً دستور داده‌اند و تأکید کرده‌اند که موضوع فساد پیگیری شود و مسئله برای مردم روشن شود که چه کسانی در این زمینه نقش داشته‌اند اما در عین حال می‌بینیم که هر روز گرانی و مشکل بیشتر می‌شود.

این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به وعده‌های دولت برای کنترل بازار موبایل، گفت: الان می‌گویند که ما بازار موبایل را درست می‌کنیم اما چکار کردند؟ فقط حرف زدند. با حرف زدن که کاری انجام نمی‌شود. مگر می‌شود که دولت به عنوان قوای اجرایی کشور دستوری بدهد و عملی نشود؟ اینهایی که به دستورات دولت عمل نمی‌کنند چه کسانی هستند؟ حتماً پشت آنان به جایی گرم است که دستورات دولت اجرایی نمی‌شود.

ممدوحی تأکید کرد: وضعیت فعلی برای من واقعاً مبهم است. من از اوضاع فعلی و عملی‌نشدن دستورات دولت برای برخورد با فساد در شگفتم. این‌ها نمی‌خواهند اقدامی کنند و گرنه که کاری ندارد. مردم در طی این مدت سرگردان شده‌اند. گرانی بیداد می‌کند و طرف می‌گوید توانایی خرید یک هندوانه یا خربزه برای خانواده‌اش را ندارد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اظهار کرد: آن کسانی که باید در این شرایط کاری کنند، اقدامی انجام نمی‌دهند؛ نه وزارت صنعت، نه وزارت اقتصاد اقدامی انجام نمی‌دهند و نمی‌دانم چرا چنین است، من از چنین اوضاعی تعجب می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها