مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد:

خانه مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه تا سال آینده ساخته می‌شود/ 9 هزار واحد مسکونی مددجویان در زلزله تخریب شد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه از اتمام ساخت واحدهای مسکونی تخریبی مددجویان در مناطق زلزله زده استان تا سال آینده خبر داد.

خانه مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه تا سال آینده ساخته می‌شود/ 9 هزار واحد مسکونی مددجویان در زلزله تخریب شد
کد خبر: 220042
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مختار خزاعی با اشاره به خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه، خاطرنشان کرد: 9 هزار واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در زلزله آبان سال گذشته تخریب و دچار آسیب شد.

خزاعی با بیان اینکه کار ساخت منازل مسکونی خانوارهای مددجو پس از اسکان موقت به سرعت آغاز شد، افزود: هم اکنون حدود هفت هزار منزل مسکونی مددجویان زلزله زده کرمانشاهی در دست ساخت و تعمیر است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون 620 واحدمسکونی در مناطق زلزله زده استان تکمیل و به خانوارهای تحت حمایت تحویل داده شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه، گفت: 500 واحد از این واحدها طی سفر مهندس فتاح به مددجویان تحویل و 120 واحد دیگر در ماه جاری به خانواده های تحت حمایت واگذار شده است.

خزاعی عنوان کرد: در حال حاضر نیز حدود 1500 واحد از منازل در دست ساخت برای مددجویان زلزله زده در مراحل پایانی کار و بیش از دو هزار خانه نیز در مرحله نصب اسکلت است.

خزاعی با اشاره به اینکه کار ساخت باقی منازل مددجویان زلزله زده پس از انعقاد قراردادهای بانکی آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد: بخش عمده ای از منازل روستاییان تحت حمایت تا پایان سال جاری تکمیل شود و کار ساخت مسکن مددجویان شهری نیز تا پایان نیمه اول سال آینده به پایان برسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها