کد خبر: 220076
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

بوردو به دنبال جذب سامان قدوس

بعد از مدت ها گمانه زنی پیرامون فروش ستاره دو ملیتی ایران به باشگاه های بزرگ اروپایی به نظر می رسد این بازیکن طلسم عدم حضور لژیونرهای ایرانی در لاشامپیونه را خواهد شکست.

بوردو به دنبال جذب سامان قدوس
کد خبر: 220076
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در شرایطی که اوسترسوند سوئد از خواسته های مالی خود برای سامان قدوس کوتاه نمی آمد رسانه های فرانسه از نهایی شدن مذاکرات بوردو با این باشگاه برای انتقال ستاره ایرانی خبر دادند و مدعی شدند این انتقال حداکثر تا 48 ساعت آینده قطعی خواهد شد.


سامان قدوس که یکی از ستاره های ایران در جام جهانی 2018 بود بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب اوسترسوند طی دو فصل گذشته مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار گرفت اما قیمت 50 میلیون کرونی که سران اوسترسوند برای این بازیکن در نظر گرفتند کار انتقال او به سایر باشگاه ها از جمله تیم های انگلیسی را سخت کرد تا این که از چند هفته قبل بوردو فرانسه پروسه انتقال و خرید این بازیکن را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.


سایت های فرانسوی از جمله madeinfoot امروز در گزارش های لحظه ای خود از نقل و انتقالات مدعی شدند بوردو فرانسه با سوئدی ها برای خرید سامان قدوس مهاجم 24 ساله ایرانی و بهترین مهاجم لیگ این کشور در فصل گذشته به توافق رسیده تا جای خالی بهترین گلزن خود که با رقمی بالا به لیگ اسپانیا منتقل شد را پر کند.

این سایت در ادامه به رزومه ستاره ایرانی پرداخت و مدعی شد قدوس یکی از بهترین شوت زن های حال حاضر اروپا قلمداد می شود که گلزنی های او در دو هفته گذشته لیگ سوئد باعث شد تا سران بوردو اشتیاق بیشتری برای خرید او نشان بدهند.


با قطعی شدن این انتقال می توان گفت سامان قدوس طلسم حضور ایرانی ها در لاشامپیونه را خواهد شکست تا در سالی که فرانسه برای دومین بار عنوان قهرمانی جام جهانی را به خود اختصاص داد یک ایرانی در لیگ فوتبال این کشور به میدان برود.

قدوس

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها