کد خبر: 220172
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۳:۰۰
| |

برگزاری رویداد ایده‌پردازی انیمیشن در اسفندماه

رییس کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست‌جمهوری از برگزاری رویداد ایده‌پردازی در حوزه انیمیشن خبر داد و گفت: در این رویداد که در اسفندماه امسال برگزار می‌شود، ایده‌پردازان در مدت 7 دقیقه از ایده‌های خود در برابر سرمایه‌گذاران دفاع خواهند کرد.

برگزاری رویداد ایده‌پردازی انیمیشن در اسفندماه
کد خبر: 220172
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید امیر آقایی در نشست شورای راهبری رویداد "رویازی" که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، این رویداد را پیچینگ انیمیشن ایران دانست و گفت: "پیچینگ" جلسه‌ای برای ارائه ایده‌های حوزه انیمیشن به صاحبان سرمایه است که به ‌صورت شفاهی و یا تصویری عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ایده‌پردازان، ایده‌های خود را در قالب بسته‌هایی حاوی اطلاعات پایه مانند خلاصه طرح و بودجه پیشنهادی تهیه کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند.

آقایی با تاکید بر اینکه پیچینگ رویازی امکانی برای تولیدکنندگان خلاق انیمیشن برای جذب سرمایه است، خاطرنشان کرد: این پلت‌فرم تاکنون در ایران وجود نداشته است که با برگزاری رویدادی در این حوزه اقدام به پیاده‌سازی این پلت فرم در حوزه انیمیشن کردیم.

دبیر کارگروه رسانه و رشد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری ادامه داد: این رویداد همزمان با فستیوال پویانمایی در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

وی به جزئیات رویداد رویازی اشاره کرد و ادامه داد: در این رویداد ایده‌پردازان حوزه انیمیشن در مدت 7 دقیقه از ایده‌های خود در برابر سرمایه‌گذاران دفاع خواهند کرد.

آقایی اظهار کرد: ایده‌پردازانی که طرح آنها مورد پذیرش قرار گیرد از تسهیلاتی چون "پیش‌بازاریابی" و "حمایت‌های مالی" برخوردار خواهند شد. برگزیدگان از امکان پیش‌بازاریابی در یکی از معتبرترین VOD های کشور به نام "آفرینک" بهره‌مند شوند. خدمات پیش‌بازاریابی برای تمام کسانی که در رویازی ثبت نام و در رویداد شرکت می‌کنند، رایگان است و می‌توانند یک قسمت از اثر خود را برای مدت یک‌ ماه در این VOD بارگذاری کنند و نظر مخاطبان خود را دریافت کنند.

وی ارائه خدمات آموزشی، منتورشیپ، کلینیک کسب و کار، خدمات ارزیابی شرکت‌های خلاق و خدمات محیط کاری را از دیگر بسته‌های حمایتی این رویداد از ایده پردازان برتر عنوان کرد و گفت: در خدمات منتور شیپ، خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در زمینه‌های مختلف از تولید تا فروش یک محصول پویانمایی مانند تولید بهینه و موثر، نحوه جذب سرمایه در داخل و خارج از کشور، نحوه حضور در بازارهای جهانی، نحوه تعامل و نگارش قرارداد با عرضه‌کنندگان و آشنایی با الگوهای تولید مشترک ارائه خواهد شد.

در این نشست همچنین از رضا تقدسی و محمدحسین صادقی به عنوان کارآفرینان برتر حوزه انیمیشن تقدیر بعمل آمد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها