روزبه چشمی:

بگویند اولویت بیست و چهارم ما هستی تا تکلیفم را بدانم

مدافع ملی پوش استقلال به شدت از رفتار مدیران این باشگاه و بد قولی آنها برای جسله با او ناراحت است.

بگویند اولویت بیست و چهارم ما هستی تا تکلیفم را بدانم
کد خبر: 220217
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روزبه چشمی یکی از بازیکنان ملی پوش استقلال است که در بین هواداران تیمش محبوبیت زیادی دارد. او روز شنبه برای ادامه حضور در استقلال جلسه ای با مدیران این باشگاه برگزار کرد که همه چیز به جلسه روز یکشنبه موکول شد اما اتفاق عجیب اینکه باشگاه از روز شنبه تا حالا هیچ خبری در مورد برگزاری جلسه به این بازیکن نداده است و این موضوع مدافع ملی پوش استقلال را بسیار ناراحت کرده است.


روزبه چشمی که در تدارک سفر به قطر برای عقد قرارداد با تیمی در این کشور است، صحبت های جنجالی در مورد اتفاق هایی که در هفته گذشته برایش افتاده است انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

ظاهرا از رفتار مدیران استقلال حسابی ناراحت هستی.

صد در صد ناراحتم. رفتاری که با من شد را اگر با یک بچه 14 ساله انجام می دادند هرگز با این تیم قرارداد امضا نمی کرد. استقلال در فصل نقل و انتقالات با هفت هشت بازیکن جوان قرارداد امضا کرده است و مطمئنا رفتاری که با این بازیکنان شد به مراتب بهتر از رفتاری بود که با من شد.

دقیقا می گویی در جسله روز شنبه تو چه اتفاقی افتاد؟

دقیق که نمی توانم بگویم، فقط من این را بگویم که همه جوره با باشگاه راه آمدم. به جای اینکه من شرط بگذارم آنها شرط می گذاشتند و من قبول می کردم. قبول می کردم چون استقلالی هستم و می خواستم به باشگاهم کمک کنم.

چطور شد جلسه به روز یکشنبه موکول شد؟

در جلسه روز شنبه همه صحبت ها را کردیم ولی قرار شد با هیئت مدیره مشورت کنند و یکشنبه قرار جلسه بگذاریم، حتی ساعتش هم مشخص بود اما متاسفانه هر دقیقه یک چیز گفتند، یک بار گفتند برق رفته است، یک بار به مدیر برنامه من گفتند یک ساعت دیگر زنگ می زنیم. چرا باید این کار را کنند؟ برق نبود به خانه من می آمدند. بحث من احترام است که برای من قائل نبودند.

شاید سفر افتخاری به ترکیه باعث شد قرار جلسه تو کنسل شود؟

من می گویم برای بازیکنی که 3 سال برای شما زحمت کشیده احترام قائل می شدید حداقل یک زنگ می زدید. اصلا رفته اند با تیام و جپاروف قرارداد امضا کنند، عیبی ندارد و من هم درک می کنم اما یکباره می بینم با بازیکن آزاد ساعت 2 صبح قرارداد امضا کرده اند و احترام او را بیشتر از من نگه داشته اند. شما بودید ناراحت نمی شدید.

خب تو قرارداد داری و شاید به همین دلیل مدیران استقلال نگران رفتن تو نیستند؟

مگر پژمان منتظری و مجید حسینی با استقلال قرارداد نداشتند؟ ولی باشگاه با آنها جلسه گذاشت و مشکلاتشان را شنید اما به من که رسید حتی یادشان رفت که یک جسله بگذارند.

این موضوع به این دلیل نیست که از ماندن تو مطمئن هستند؟

من که شرایطم برای جدایی ساده تر از بقیه است. من قراردادی دارم که حتی اگر داشته باشم و از جیبم مبلغی را به باشگاه بدهم می توانم جدا شوم و هیچ قید و شرطی هم ندارم. متاسفانه چون دنبال بمب و سیگارت و ماهی و شاه ماهی نیستم همه اینطور فکر می کنند. این رفتاری که با من شد حتی اگر زمانی که از صبا می خواستم به استقلال بیاییم با من می شد هرگز به این تیم نمی آمدم و عصبانی می شدم.

شاید فکر کرده اند چون مصدوم هستی و اول فصل نمی توانی بازی کنی، اولویت با مذاکره با بازیکنانی است که شرایط بازی کردن دارند؟

این همان چیزی است که من را ناراحت می کند. اگر من سالم بودم و 4 میلیارد پول می خواستم خوب بود؟ مگر من فوتبالیست نیستم یا 40 سال سن دارم که با من اینطوری رفتار می شود؟ چقدر باید شان و شخصیت خودم را پایین بیاورم؟ مگر من فوتبال بلد نیستم که بخواهم برای ماندن التماس کنم؟ یک کلمه به من بگویند تو اولویت بیست و چهارم ما هستی تا حداقل تکلیف خودم را بدانم. در مورد قطر حرفی نمی زنم، شاید بخواهم بروم سپیدرود و حداقل به من زنگ بزنند و بگویند روزبه چشمی به درد ما نمی خورد.

با این شرایط جداییت از استقلال قطعی است؟

هواداران بگویند من چکار کنم؟ می گویند با استقلال سفید امضا کنم من هم می گویم چشم ولی اصلا مگر کسی به من زنگ می زند؟ به خدا اگر هواداران بگویند برو در را بشکن و قرارداد امضا کن نه نمی گویم ولی واقعا اینطوری شان من پایین نمی آید؟ من بلیت قطر داشتم و به خاطر احترام به استقلال با این که به من احترامی نگذاشتند یک روز بلیتم را عقب انداختم اما کسی برای من ارزش قائل است؟ روزهای اول می گفتم شاید من را جزوی از باشگاه می دانند و سراغ گزینه های دیگر رفته اند اما حالا به این نتیجه رسیده ام اصلا برایشان بازیکنان قدیمی باشگاه ارزشی ندارد.

خیلی ها می گویند روزبه مصدوم است و پیشنهادی از قطر ندارد؟

من 2 پیشنهاد دارم، نمی گویم 15 پیشنهاد می گویم 2 پیشنهاد که هر دو تیم هم شرایط من را می دانند. مصدومیت طبیعی است و هیچ باشگاهی به خاطر 3 هفته مصدومیت قید بازیکن را نمی زند. مثل خیلی ها نمی گویم پیشنهاد 17 میلیاردی دارم ولی پیشنهاد دارم و این برای بازیکنی که در تیم ملی و استقلال بازی کرده فکر نمی کنم چیز عجیبی باشد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها