معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خبر داد:

درخواست‌های حمایتی مددجویان از کمیته امداد امام خمینی(ره) «اینترنتی» شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: میز خدمت اینترنتی برای ارائه 41 خدمت به شیوه الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد.  

درخواست‌های حمایتی مددجویان از کمیته امداد امام خمینی(ره) «اینترنتی» شد
کد خبر: 220231
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ایجاد میز خدمت اینترنتی برای عرضه خدمات به شیوه الکترونیکی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات از این نهاد به شیوه اینترنتی به سایت الکترونیکی e.emdad.irمراجعه کنند.

وی ادامه داد: مددجویان می‌توانند 41 خدمت از جمله درخواست وام، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌های موردی، کمک‌هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، خدمات مسکن، خدمات انشعاب و تسهیلات شهرداری، خدمات درمانی، خدمات مشاوره، خدمات اشتغال را از طریق این سایت دریافت کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: با ایجاد میز خدمت اینترنتی در کمیته امداد، مراجعه حضوری مددجویان در دفاتر این نهاد برای دریافت خدمات و حضور مددکاران برای استعلام نیاز در محل اسکان خانوارهای تحت حمایت کاهش خواهد یافت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اجرای کامل «سامانه درخواست دهی اینترنتی مددجویان» را گامی اساسی در زمینهٔ پروژه «امداد همراه» دانست و اعلام کرد: استفاده از بستر اینترنتی برای عرضه خدمات در ابتدا به‌طور آزمایشی در 5 استان اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد تا پایان شهریورماه امسال سهمیه جدید حمایتی را به دفاتر استانی ابلاغ می‌کند، گفت: با ابلاغ این سهمیه حدود 400 هزار خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد خواهند شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها