کد خبر: 220250
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۷:۳۹:۰۰
| |

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خبر داد:

دیزل ژنراتور‌های برای کاهش خاموشی برق وارد مدار شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دیزل ژنراتور‌های استان بوشهر برای کاهش خاموشی برق وارد مدار شوند.

دیزل ژنراتور‌های برای کاهش خاموشی برق وارد مدار شوند
کد خبر: 220250
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۷:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد خاموشی برق به علت پیک بار هستیم که باید تدابیر لازم برای کاهش خاموشی‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر 300 دیزل ژنراتور شناسایی شده است که باید در ساعات پیک مصرف برق وارد مدار تولید شوند و بخشی از برق مورد نیاز را تامین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر تامین سوخت مورد نیاز این ژنراتور‌ها توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفت خاطرنشان کرد: ورود این ژنراتور‌ها زمینه تامین برق پایدار در استان را فراهم می‌سازد.

وی خواستار برگزاری منظم کارگروه‌های زیرمجموعه شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر شد و بیان کرد: نقاط کور دارای ضعف پوشش ارتباطات سیار در استان بوشهر شناسایی و رفع شود.

خورشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از مباحث پدافند غیرعامل مربوط به مباحث و مسائل نرم‌افزاری است، افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش نقش بسیار مهمی در بعد نرم‌افزاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی مسائل مربوط به پدافند غیرعامل باید در جامعه انجام شود و هر دستگاهی بسته به وظایف و مسئولیت‌های خود در زمینه آموزش و فرهنگ سازی وارد عمل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها