کد خبر: 220367
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

واریز ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: رقمی میانگین 320 هزار تومان بابت مابه التفاوت حقوق فرودین و اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شد.

واریز ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری
کد خبر: 220367
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: ارائه برنامه‌های سیاحتی،ورزشی و گردشگری به همراه پرداخت وام ضروری از برنامه‌های این صندوق تا پایان سال جاری خواهد بود.

وی همچنین به بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم اکنون بیمه آتیه برای بازنشستگان اجرا می‌شود و هم اکنون خدمات خوبی به این افراد ارائه می‌شود.

تقی زاده در خصوص پرداخت ما به‌ التفاوت افزایش حقوق قوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رقمی میانگین 320 هزار تومان بابت مابه التفاوت حقوق فرودین و اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص توزیع رفاه کارت‌های بازنشستگی نیز بیان کرد: این کارت‌ها یک میلیون تومان شارژ هستند و از شهریور توزیع خواهند شد که در آینده در این خصوص اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها