واکنش توتی به انتقال رونالدو به یوونتوس

کاپیتان سابق جالوروسی درباره ورود ستاره سابق رئال مادرید به سری A و انتقال سنگربان برزیلی رم به لیورپول اظهارنظر کرد.

واکنش توتی به انتقال رونالدو به یوونتوس
کد خبر: 220537
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| فرانچسکو توتی که بعد از بازنشسته شدنش در کادر مدیریت باشگاه رم فعالیت دارد، اعتراف کرد که جالوروسی نمی‌توانست به پیشنهاد 75 میلیون یورویی لیورپول برای خرید آلیسون بکر نه بگویید.

بعد از فروش آلیسون با رقمی که او را به گران‌ترین دروازه‌بان دنیا تبدیل کرد، بار دیگر اتهاماتی علیه باشگاه رم مطرح شد مبنی بر اینکه این باشگاه بیشتر فروشنده است تا خریدار. این در حالی است که پیش از این خیلی‌ها معتقد بودند که ورود رونالدو به یوونتوس باعث افزایش فاصله میان بانوی پیر و دیگر رقبایش از جمله جالوروسی خواهد شد.

توتی اما از تصمیم رم برای فروش آلیسون دفاع کرد. او پس از تساوی یک بر یک رم مقابل فروزینونه در یک بازی دوستانه که روز گذشته (جمعه) برگزار شد، گفت: ما داریم برای آینده تیمی جوان می‌سازیم. تلاش‌مان را می‌کنیم تا هر چه زودتر قدرت بگیریم تا رم بتواند در بالاترین سطح رقابت کند. آلیسون؟

شرایط بازار عوض شده است و این اولین بار است که برای یک دروازه‌بان 75 میلیون یورو پرداخت می‌شود و ما هم نمی‌تواستیم نه بگوییم. متأسفم که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را از دست دادیم اما با این حال سعی می‌کنیم که تیمی قوی بسازیم.

توتی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس و اینکه آیا از این اتفاق که به ضرر رم خواهد بود ناراحت است، تأکید کرد: خیر. من تجربه بازی مقابل او را دارم. با او ملاقات داشتم و خوشحالم که به یوونتوس پیوسته چون چیزهای فراوانی به فوتبال ایتالیا می‌دهد. او خارق‌العاده است و در کنار مسی بهترین‌های دنیا هستند. امیدوارم که او اینجا هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و سری A به جایی برگردد که قبلاً بود. هواداران ما از این اتفاق ناراحتند؟ طبیعی است که هواداران سایر تیم‌ها از این اتفاق ناراحت باشند اما ما باید آرام باشیم. هدف باشگاه ما این است که بازیکنان و هوادارانش را خوشحال کند. همه انتظار دارند تیم‌شان بازیکن بزرگ بخرد و ما هم قطعاً تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها