اعلام آمادگی ثبت‌احوال تهران برای صدور رایگان کارت ملی برای دختران شین آبادی

اداره ثبت‌احوال استان تهران برای ثبت‌نام و صدور کارت ملی هوشمند برای دختران شین آبادی اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی ثبت‌احوال تهران برای صدور رایگان کارت ملی برای دختران شین آبادی
کد خبر: 220626
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه دختران مدرسه شین‌آبادی کارت ملی هوشمند ندارند و به دلیل از بین رفتن اثرات انگشت و حتی در بعضی موارد قطع انگشت، این دختران برای دریافت کارت ملی هوشمند با مشکلاتی همراه شده‌اند، با پیگیری‌های ایسنا ثبت احوال استان تهران برای ثبت‌نام و صدور کارت ملی هوشمند این دختران اعلام آمادگی کرد.

عبدالله مقصودی فر مدیرکل اداره ثبت احوال استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر اقدامی که در توان داشته باشیم برای دختران مدرسه شین آباد در زمینه صدور کارت ملی هوشمند انجام خواهیم داد، اظهار کرد: ایستگاه‌های سیار ما در تهران آمادگی این را دارند که به این دختران خدمات رسانی کنند. ضمن اینکه هزینه‌ای بابت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند از آنها دریافت نخواهد شد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکل این عزیزان برای دریافت کارت ملی هوشمند حل شود.

دختران مدرسه شین‌آبادی که سال 91 بر اثر آتش سوزی بخاری مدرسه دچار سوختگی شدند این روزها برای پیگیری مطالبات درمانی ،آموزشی و...خود راهی تهران شده‌اند تا بار دیگر صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.یکی از مطالبات این دختران دریافت کارت ملی هوشمند و احقاق حق و کرامتشان است. این دختران که در حال سپری کردن دوران نوجوانی خود هستند نیازمند برخورداری از حقوق اولیه خود بوده تا به زندگی خود مانند دیگران ادامه دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها