کد خبر: 220680
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از سرنوشت همکاری فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس گزارش می‌دهد

فدراسیون فوتبال به دنبال قطع خرید لباس از آدیداس/ لینینگ در یک قدمی اسپانسرینگ تیم ملی

فدراسیون‌نشین‌ها نمی‌خواهند حالا که قول اجرای تمام برنامه‌ها و خواسته‌های سرمربی تیم ملی را به او داده‌اند،‌ کوچک‌ترین بهانه‌ای به دست کی‌روش بدهند. منتهی اگر بتوانند او را برای استفاده از لباس‌های شرکتی مثل لینینگ قانع کنند قرارداد جدید اسپانسرینگ با این شرکت امضا می‌شود.

فدراسیون فوتبال به دنبال قطع خرید لباس از آدیداس/ لینینگ در یک قدمی اسپانسرینگ تیم ملی
کد خبر: 220680
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همکاری فدراسیون فوتبال با آدیداس برای خرید لباس از این شرکت جهت استفاده تیم ملی بزرگسالان در آستانه فسخ قرار گرفته است.


پیش از این مدیران فوتبال کشور در قرارداد امضاشده توافق کردند که با 70 درصد تخفیف از این شرکت معتبر برای تیم ملی لباس رسمی بازی،‌ تمرین و لباس هتل و گرمکن خریداری کنند. حالا اما از راهروهای فدراسیون خبر رسیده که چند پیشنهاد قابل توجه از شرکت‌های مختلف برای همکاری به کمیته بازاریابی رسیده و مقامات فوتبال کشور هم به دنبال راهکاری هستند تا پرونده خرید لباس از آدیداس را ببندند، چرا که پروژه فروش لباس‌های این شرکت به هواداران هم با شکست مواجه شد و فوتبال کشور را از درآمد دو میلیون دلاری این پروژه محروم کرد.


در این شرایط گفته می‌شود شرکت لینینگ اسپانسر البسه پرسپولیس و استقلال هم پیشنهاد قابل توجهی به فدراسیون فوتبال برای شروع همکاری ارائه داده است و جدا از لباس حاضر است به فدراسیون پول هم پرداخت کند.

در چنین شرایطی و با توجه به اینکه احتمال قطع همکاری با آدیداس خیلی زیاد است،‌ اما تصمیم نهایی با کارلوس کی‌روش خواهد بود و اگر سرمربی تیم ملی باز هم روی استفاده شاگردانش از لباس با کیفیت آدیداس تاکید داشته باشد،‌ فدراسیون تا جام ملت‌های آسیا هم از این شرکت برای تیم ملی لباس خریداری خواهد کرد.


نکته قابل تامل اینجاست که فدراسیون‌نشین‌ها نمی‌خواهند حالا که قول اجرای تمام برنامه‌ها و خواسته‌های سرمربی تیم ملی را به او داده‌اند،‌ کوچک ‌ترین بهانه‌ای به دست کی‌روش بدهند. منتها اگر بتوانند او را برای استفاده از لباس‌های شرکتی مثل لینینگ قانع کنند قرارداد جدید اسپانسرینگ با این شرکت امضا خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها