کد خبر: 220686
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۴:۰۴:۰۰
| |

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده

انباشتگی 150 هزار رأس گوساله در شهرک‌های پرواربندی/ مشکلی در تأمین و توزیع گوشت قرمز وجود ندارد

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون 150 هزار رأس گوساله روی دست پروابندها باقی مانده و مشکلات متعددی ناشی از شرایط سخت نگهداری ایجاد کرده است.

انباشتگی 150 هزار رأس گوساله در شهرک‌های پرواربندی/ مشکلی در تأمین و توزیع گوشت قرمز وجود ندارد
کد خبر: 220686
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۴:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده، با انتقاد از انباشتگی دام سنگین روی دست پرواربندها، گفت: با توجه به آنکه انباشتگی دام موانع متعددی سد راه دامداران قرار داده است، از مسئولان ذی‌ربط انتظار می رود در این باره تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه 150 هزار رأس گوساله در شهرک‌های پرواربندی موجود است، افزود: با توجه به شرایط سخت نگهداری، تولید و همچنین گرانی نهاده‌ها باید برای گوساله های مازاد بر نیاز داخل بازار جدیدی ایجاد شود.

به گفته پوریان، برای رفع بخشی از مشکلات دامداران، باید دام‌های مازاد به بازارهای هدف صادر شود که متأسفانه این امر در شرایط و فصل گرما امکان پذیر نیست.

وی، نرخ هر کیلو دام زنده سنگین درب دامداری را 14 تا 15 هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول با انتقاد از عرضه هر کیلو گوشت گوساله با نرخ 47 هزار تومان به بالا در قصابی‌ها، گفت: قصابان در طول سال به بهانه‌های مختلف در نظر دارند که گرانی قیمت در بازار را حفظ کنند، به همین دلیل از دستگاه‌های ذی ربط انتظار می رود با رصد روزانه بازار از گران فروشی جلوگیری کنند چرا که مشکلی در تأمین و توزیع گوشت قرمز در بازار وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها