نمایندگان از پاسخ‌های وزیر اطلاعات درباره دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی قانع شدند

در جلسه علنی مجلس، بعد از توضیحات وزیر اطلاعات و طرح سوال از سوی الیاس حضرتی، این نماینده مجلس گفت که ما می‌خواستیم به وزیر تذکر دهیم که باید در جهت تفکیک وظایف تلاش کند تا پیش از این شاهد این اقدامات نباشیم لذا نیازی به رای‌گیری از مجلس درباره سوال نیست.

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر اطلاعات درباره دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی قانع شدند
کد خبر: 220834
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس سوال مشترک 54 نماینده از وزیر اطلاعات درباره دلیل بازداشت تعداد زیادی از فعالان رسانه‌ای و مطبوعات و ادمین 12 کانال تلگرامی در آستانه انتخابات مطرح شد که نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

وزیر اطلاعات در جلسه علنی امروز به دو سوال مشترک و ملی 54 نماینده پاسخ داد که الیاس حضرتی نماینده تهران به نمایندگی از نمایندگان این سوال را مطرح کرد. سوال در این باره بود که در شرایط خاص فعلی، کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم است و کشور نیازمند آرامش، امنیت و حضور حداکثری و مشارکت مردمی دارد، چرا تعداد زیادی از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی و ادمین 12 کانال تلگرامی به صورت سوال‌برانگیز در شروع تعطیلات دستگیر شده‌اند، مسئول دستگیری کیست؟ چرا وزرای مربوطه اقدامی در راستای شفاف‌سازی آن صورت نمی‌دهند و اقدامات وزرای مربوطه در این راستا چه بوده است؟

بعد از توضیحات وزیر اطلاعات و طرح سوال از سوی حضرتی، این نماینده مجلس گفت که ما می‌خواستیم به وزیر تذکر دهیم که باید در جهت تفکیک وظایف تلاش کند تا پیش از این شاهد این اقدامات نباشیم لذا نیازی به رای‌گیری از مجلس درباره سوال نیست.

مسعود پزشکیان رییس مجلس نیز گفت که وزیر قول می‌دهد هماهنگی‌های لازم برقرار شود.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها