کد خبر: 220904
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۰:۰۰
| |

انتخابات هیات رئیسه فراکسیون زنان برگزار شد؛

اولاد قباد رییس فراکسیون زنان شد

انتخابات هیات رئیسه فراکسیون زنان امروز برگزار و فریده اولاد قباد به عنوان رییس فراکسیون زنان انتخاب شد.

اولاد قباد رییس فراکسیون زنان شد
کد خبر: 220904
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز انتخابات هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس برگزار شد. در این انتخابات سکینه الماسی تنها غایب جلسه بود و 16 نماینده زن مجلس در فراکسیون حضور داشتند. پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان بعد از آغاز جلسه فراکسیون متبوعش دستور جلسه فراکسیون را برگزاری انتخابات اعلام کرد. بعد از تلاوت قرآن از سوی زهرا سعیدی نماینده مبارکه، معصومه آقاپور نماینده شبستر و فریده اولاد قباد نماینده تهران اعلام کاندیداتوری کردند. هر کدام از کاندیداها در دقایقی کوتاه برنامه خود برای اداره فراکسیون زنان را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین ، آقاپور گفت: مشکلات زنان شهرستان با زنان در تهران تفاوت دارد. او تاکید کرد: تهران ایران نیست.

فریده اولادقباد نیز گفت: مطالبات صنفی و سیاسی را مدنظر خواهیم داشت و فراکسیون را شورایی اداره می کنیم.

این جلسه حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت. در زمان ارائه برنامه از سوی اولاد قباد نمایندگان اعلام می کردند که به شما رای می دهیم قانع شدیم و برخی نیز می گفتند چهار و تلویحا نظر مثبت خود را اعلام می کردند.

بعد از پایان اظهارات اولاد قباد، آقاپور از کاندیداتوری خود انصراف داد و اولاد قباد با 15 رای رییس فراکسیون شد.

پس از پایان انتخابات ریاست فراکسیون نوبت به انتخاب نواب رئیس رسید. نمایندگان زن اصرار داشتند که آقاپور با توجه به کناره‌گیری از ریاست فراکسیون نایب رئیس اول شود، سمیه محمودی نیز کاندیدای دیگر نایب رئیسی بود که سرانجام آقاپور با 15 رای و سمیه محمودی با 13 رای به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

برای کرسی سخنگویی فراکسیون نیز زرآبادی و ساعی کاندیدا شدند که در نهایت، زرآبادی با اختلاف یک رای و کسب 8 رای به عنوان سخنگوی فراکسیون زنان انتخاب شد.

ربیعی و زهرا سعیدی نماینده مبارکه نیز به عنوان دبیران فراکسیون انتخاب شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها