در جلسه امروز مجلس قرائت شد؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
کد خبر: 220918
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

سید مصطفی ذوالقدر به وزیر کار: اقدام لازم برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی شرق استان

هادی قوامی به وزیر اقتصاد: جلوگیری از برگزاری واگذاری دو شرکت مجتمع صنعتی اسفراین به دلایل اجتماعی و خاص بودن تکنولوژی در شرایط تحریم

سیدتقی کبیری به وزیر بهداشت: علت عدم تخصیص کامل اعتبار به پروژه کیلنیک تخصصی و مرکز تشخیص سرطان خوی، همچنین در تذکری دیگر به وزیر بهداشت: چرا انتزاع کامل دانشگاه علوم پزشکی خوی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه صورت نمی‌گیرد.

احمد سالک به رییس‌جمهور و وزیر نیرو: اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب، اجازه ندهید بحران آب شرب و بحران آب کشاورزی به فتنه آب تبدیل شود. ضرورت دارد که اقدام فوری صورت گیرد.

جواد کاظم‌نسب به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم اعطای مطالبات فرهنگیان با توجه به تاکیدات قانونی و تذکرات مکرر

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب به رییس‌جمهور: تذکر به وزیر آموزش و پرورش که به زبان مادری توهین کرده است.

محمد قمی و علی‌اکبر کریمی به رییس‌جمهور: توجه لازم به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و جلوگیری از گرانی

محمد قمی به وزیر راه: تکمیل کمربندی پاکدشت، به وزیر جهاد کشاورزی: توجه به مساله خوراک دام، طیور و ساماندهی لازم، به وزیر کار: رسیدگی به وضع بهداشت و درمان بیمه شوندگان پاکدشت و احداث بیمارستان درمانی

الیم یارمحمدی به وزیر نیرو: قطعی مداوم برق در شهرهای استان سیستان و بلوچستان و زاهدان قابل قبول نیست، به وزیر نفت: علت کندی عملیات اجرایی لوله‌کشی شهر زاهدان بررسی شود.

پروانه مافی به وزیر جهاد کشاورزی: علت واردات بی‌رویه کود شیمیایی علیرغم وجود ظرفیت‌های تولید داخل چیست، به وزیر دفاع: علت عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در حوزه معاونت‌های وزارت دفاع چیست؟

حسین نیازآذری به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: با توجه به شرایط نامناسب آب و هوا تمهیدات لازم برای کشت دوم برنج برای تامین امنیت غذایی در کشور فراهم شود.

سیدناصر موسوی لارگانی به وزرای نیرو و کشور: لزوم جلوگیری از اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی، آب‌بر در حوزه بالادست زاینده‌رود و برخورد با متخلفین، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حل سریع مشکل آب باغات شهرستان فلاورجان و جلوگیری از خشک شدن درختان باغات، به وزیر کار و وزیر ورزش: ضرورت اقدام سریع در راستای تامین بودجه لازم برای باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و حمایت از مدیریت این باشگاه و جلوگیری از به حاشیه رفتن این باشگاه.

عزیز اکبری و محمدجواد کولیوند به وزیر کشاورزی: دستور حل مشکل مالی موسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان و پرداخت مطالبات مردم از سوی بانک کشاورزی.

شمس‌الله شریعت‌ نژاد به وزیر نیرو: چرا برای آبرسانی شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد بررسی لازم انجام نمی‌شود.

فرهاد فلاحتی به وزیر نیرو: خاموشی برق امروز به دلیل خاموشی برنامه شما است، چرا ظرفیت نیروگاه‌ها را افزایش ندادید تا عرضه و تقاضا هماهنگ شود؟

علی ساری به وزیر نیرو: عدم پیگیری کافی در خصوص نیروگاه حمیدیه، عدم پیگیری وزارت نیرو در خصوص آب شرب روستایی، به وزیر کشاورزی: علت عدم پاسخگویی در این وزارتخانه در خصوص منابع طبیعی.

صدیف بدری به وزیر آموزش و پرورش: چرا قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس اجرایی نشده است.

محمدرضا ملکشاهی راد به وزیر نیرو: بی‌توجهی در پرداخت معوقات کارکنان آب و فاضلاب روستایی استان لرستان، به وزیر امور خارجه: پیگیری آزادی بی قید و شرط آقای اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی در آلمان

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور و سهیلا جلودارزاده به وزیر آموزش و پرورش: تجدیدنظر در تصمیم تغییر مدیرکل زحمتکش و پرتلاش شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش

عباسعلی پوبافرانی به وزیر جهاد کشاورزی: علت افزایش قیمت نهادهای ذرت و سویا

عین‌الله شریف‌پور به وزیر کشور: مرزنشینان تا چه زمانی منتظر جابجایی روستاییان واقع در نوار مرزی باشند، برای مرزنشینان نسخه‌ای بپیچید تا شاهد رفع فقر و هرگونه محرومیت باشیم، به رییس‌جمهور: رفع تبعیض ناروا، بر اساس مفاد بند 9 اصل سوم قانون اساسی مبنی بر رفع تبعیض و ایجاد امکانات عادلانه خودروهای با پلاک‌های مناطق آزاد کشور به جز منطقه آزاد ماکو به مرکز استان تردد می‌کنند، دستور دهید مصوبه 11 /12 /92 از عدد 30 کیلومتر به 200 کیلومتر افزایش پیدا کند تا تردد دارندگان پلاک منطقه آزاد ماکو به مانند دیگر مناطق از این حق برخوردار شوند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد به ریس‌جمهور: رسیدگی به وضع فرش ماشینی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه به دلیل نبود مواد اولیه.

محمد کاظمی به وزیر آموزش و پرورش: اصلاح احکام کارگزینی فرهنگیان بر مبنای 20 درصد تصویبی در قانون بودجه سال 97 و پرداخت پاداش پایان خدمت آنان و حذف مبلغی که به عنوان سختی کار در حقوق آنها کسر شده است.

ناصر شریفی به وزیر نیرو: خاموشی‌های مکرر برق در استان هرمزگان که از گرم‌ترین روستاهای کشور هستند، چاره‌ای بیندیشید.

علیرضا سلیمی به رییس‌جمهور: توزیع افزایش بی‌رویه قیمت مسکن، اجاره مسکن، دارو، مواد غذایی و سایر اقلام.

علیرضا سلیمی و احمد سالک به وزیر نیرو: قطع و وصل مکرر برق موجب وارد شدن خسارات فراوان به مردم و بخش صنعت و کشاورزی شده است، نحوه پرداخت خسارت مردم را تعیین کنید، به وزیر آموزش و پرورش: توضیح رفتارهای خلاف شرع در آزمون المپیاد زیست شناسی در توزیع نحوه برخورد با زمینه‌سازان این اتفاق غیرقانونی.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها