عبدالکریم حسین‌زاده نایب رئیس فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

موضوع رفع حصر را در دیدار با روحانی مطرح می‌کنیم

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به جلسه روز دوشنبه این فراکسیون با حسن روحانی تاکید کرد: در همه جلساتی که با رییس جمهور داشتیم در خصوص رفع حصر صحبت کرده‌ایم و در جلسه فردا با آقای روحانی نیز مجددا این موضوع را عنوان می‌کنیم.

موضوع رفع حصر را در دیدار با روحانی مطرح می‌کنیم
کد خبر: 220932
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالکریم حسین‌زاده نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به جلسه فردا هیات رئیسه فراکسیون امید با رییس جمهور گفت: ما کمیته‌ای را تشکیل دادیم و دو جلسه هم برگزار کردیم و امروز هم جلسه دیگری خواهیم داشت و در این جلسه موضوعات را برای مطرح کردن در دیدار با رییس جمهور دسته بندی و نهایی می کنیم.

وی ادامه داد: موضوعات مختلفی را در این کمیته مطرح کرده‌ایم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی در خصوص اینکه چه مطالبی را عنوان کنیم نرسیده‌ایم. باید موضوعات را انتخاب کنیم تا جلسه به کلی‌گویی و طرح موضوعات کلان نگذرد. بلکه بدانیم که این جلسه چه خروجی خواهد داشت و آن را به مردم اعلام کنیم.

نایب رئیس فراکسیون امید در پاسخ به اینکه با توجه به عدم برگزاری دیدار کمیته رفع حصر با رییس جمهور، آیا مطالبات آن کمیته را هم مطرح خواهید کرد؟ گفت: ما در همه جلساتی که با رییس جمهور داشتیم در خصوص رفع حصر صحبت کرده ایم و مجددا هم مطرح خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها