کد خبر: 221057
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

جزئیاتی از جلسه امروز اعضای فراکسیون امید با رئیس‌جمهور

فراکسیون امید بر حمایت از دولت تاکید کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تشریح مباحث مطرح شده در جلسه مشترک فراکسیون امید و رییس‌جمهور گفت: این جلسات باید به صورت منظم و دائم برگزار شده و فرصتی مهیا شود تا فراکسیون امید به عنوان جریان حامی آقای روحانی در مجلس دیدگاه‌های خود را در اختیار ایشان قرار دهد.

فراکسیون امید بر حمایت از دولت تاکید کرد
کد خبر: 221057
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نجفی خوشرودی، در تشریح دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس‌ جمهور گفت: جلسه خوبی داشتیم؛ هیات رییسه نظرات خودشان را در خصوص ارتباط و تعامل فیمابین فراکسیون امید و رییس‌جمهور مطرح کردند.

وی افزود: تاکید اعضا بر این موضوع بود که در شرایط کنونی کشور، این فراکسیون آمادگی دارد تا به دولت برای طی کردن این مسیر کمک و حمایت کند.

نجفی‌خوشرودی حفظ امید مردم به عنوان سرمایه مهم کشور را از دیگر نکاتی عنوان کرد که مورد توجه اعضای فراکسیون امید در دیدار با رییس‌جمهور بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین گفت: بنده هم در خصوص مسائل مربوط به سیاست خارجی نقطه نظرات خود را بیان کردم.

وی افزود: به رییس‌جمهور عرض کردم در حال حاضر بسیاری از مسائل سیاست خارجی به هم مرتبط هستند و لازم است در این راستا صدای واحدی از سوی کلیه دستگاه‌ها و دستگاه دیپلماسی شنیده شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به طور کلی جلسه را مثبت ارزیابی می‌کنم و معتقد هستم این جلسات باید به صورت منظم و دائم برگزار شده و فرصتی مهیا شود تا فراکسیون امید به عنوان جریان حامی آقای روحانی در مجلس دیدگاه‌های خود را در اختیار ایشان قرار دهد.

نجفی در پاسخ به این سوال که علاوه بر هیات رییسه فراکسیون مبنای انتخاب سایر اعضا برای شرکت در این جلسه مشترک چه بوده گفت: سایر اعضا برای شرکت در این جلسه هم توسط هیات رییسه انتخاب شده بودند.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها