وزیر اطلاعات:

اگر بگوییم مدیران همه فاسد و دروغگو هستند مردم به چه چیزی امید داشته باشند؟ 

وزیر اطلاعات گفت: باید تریبون‌داران و رسانه‌ها به گونه‌ای عمل کنند که مروج امید و دلگرمی در جامعه باشند و از ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه پرهیز کنند.

اگر بگوییم مدیران همه فاسد و دروغگو هستند مردم به چه چیزی امید داشته باشند؟ 
کد خبر: 221082
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمود علوی روز دوشنبه در آیین شورای اداری استان همدان با تاکید بر شکرگذاری خدمت به مردم، بیان کرد: امروز وزارت اطلاعات برای مردم امنیت آور و برای دشمنان رعب آور است.


وی با تبریک ایام مبارک دهه کرامت به ویژه ولادت ثامن الحجج (ع) و تسلیت شهادت پاسداران مرزبان، تصریح کرد: خون این عزیزان مایه تداوم انقلاب و ارزش های آن خواهد بود.


وزیر اطلاعات با تاکید بر رعایت حق الناس گفت: اگر کرامت انسان ها سلب شود زمینه شرارت در رفتار آنها فراهم می شود و اگر بدنبال امنیت پایدار هستیم باید به سراغ امنیت درون زا برویم که جز با بها دادن به مردم به دست نمی آید.

علوی همدان را سرزمین نخبگان و راست قامتان خون و شرف در دوران دفاع مقدس دانست و به مسئولیت ها به عنوان امانت های الهی اشاره کرد.


وی افزود: هرآنچه در زمین است از مقدسات و کعبه گرفته تا پیامبر (ص) و قرآن کریم و امام و رهبر، برای مردم است تا موجب هدایت بشر شوند و یکی از افتخارات دین مبین اسلام این است که در فرهنگ اسلام حکومت بر مردم نیست بلکه برای مردم است.


وزیر اطلاعات با بیان اینکه شکر نعمت مسئولیت، در رفع گرفتاری های مردم است و باید با پرهیز از بداخلاقی با مردم، درب ادارات را برای حل مشکلات مردم باز نگهداریم و خود را از آنان بالاتر ندانیم، گفت: اکنون عمده مدیران و مسئولان خود را خادم بی منت برای مردم می دانند و این مسئله بسیار ارزشمند است.


حجت الاسلام و المسلمین علوی با بیان اینکه بیشتر مدیران نظام سالم هستند و نباید طوری ترسیم شود که عمده مدیران ناسالم هستند و فقط تعدادی سالم هستند، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب نباید از دولت طوری ترسیم شود که ناکارآمد است.


وی افزود: اگر طوری ترسیم شود که مدیران همه فاسد و دروغگو هستند و بین مسئولان نزاع وجود دارد و دنیا هم با ما دشمن هستند، مردم چه تصوری خواهند داشت و به چه چیزی امید داشته باشند؟


وزیر اطلاعات از کسانی که در حوزه افکاری عمومی تاثیرگذار هستند خواست که به گونه ای عمل کنند که مردم امید داشته باشند و در بیان مشکلات به گونه ای عمل نکنند که مردم ناامید و بی اعتماد شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها