AFC از بلیت جام ملت‌های آسیا رونمایی کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) با همراهی کمیته سازماندهی بازی های جام ملت های 2019 آسیا با رونمایی بلیت های معتبرترین رقابت فوتبالی قاره کهن، اعلام کردند که فروش آن به صورت رسمی از 30 جولای 2018 (8 مرداد ماه سال جاری) آغاز می شود.

AFC از بلیت جام ملت‌های آسیا رونمایی کرد
کد خبر: 221089
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تارنمای رسمی «ای اف سی» روز دوشنبه نوشت: همزمان با افرایش هیجان هواداران فوتبال آسیا برای آغاز با اهمیت ترین بازی های فوتبال این قاره که از مدت ها پیش چشم انتظار آن بوده اند؛ «داتو ویندسور جان» دبیرکل «ای اف سی» و «عارف حامد العوانی» مدیر کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا 2019، برای رونمایی از ماکت غول پیکر بلیت های این تورنمنت، در مقر «ای اف سی» واقع در کوالالامپور پایتخت مالزی گردهم آمدند.


جام ملت های آسیا از 15 دی ماه در کشور امارات عربی متحده شروع می شود و تیم ایران در این مسابقات با تیم های عراق، یمن و ویتنام هم‌گروه است.


در این بین؛ دبیرکل ای اف سی اظهار داشت: سابقه امارات متحده عربی در برگزاری رویدادهای برجسته ورزشی جهانی در بالاترین سطح، اثبات شده است و این بار نیز همزمان با نزدیک شدن زمان آمادگی های نهایی برای این بازی ها، از پیشرفت های صورت گرفته توسط کمیته سازماندهی این رقابت ها تحت تاثیر قرار گرفتیم.


وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته سازماندهی جام ملت ها به منظور اثبات توانمندی های انکارناپذیر آسیا برای اجرای مرحله پایانی برگزاری این تورنمنت کاملا متعهد است. اطمینان دارم با نزدیک کردن کشورهای آسیایی به یکدیگر تیم ها، بازیکنان و نهایتا هواداران پرشور، تورنمنتی فراموش نشدنی را تجربه خواهند کرد.


مقامات کمیته سازماندهی جام ملت های آسیا در آستانه استقبال از هواداران سرتاسر آسیا و جهان؛ برای بحث و به روز رسانی تدارکات و آمادگی های اجرایی امارات، در کوالالامپور حضور پیدا کرده اند.


در این میان، علاوه بر بحث فروش بلیت، مقامات «ای اف سی» توجه ویژه ای را برای برجسته ساختن تلاش های استثنایی کمیته سازماندهی جام ملت ها، از به روز رسانی و نوسازی تمام هشت ورزشگاه میزبان بازی ها گرفته تا شرایط استقبال از تیم ها و هواداران 24 کشور حاضر در بزرگ ترین دوره این تورنمنت در ادوار برگزاری آن؛ اختصاص داده اند.


این کمیته به شکلی برجسته تلاش های خود را برای درگیر کردن هواداران انجام داده است به طوری که آنها اوایل ماه جاری کمپینی را از طریق ارائه تجربیات منحصر به فرد و با هدف شکوفا سازی استعدادهای درخشان در مهیج ترین تورنمنت فوتبالی قاره آسیا راه اندازی کرده اند.


در واقع، همکاری با مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، آکادمی های فوتبال و همه و همه به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.


در این بین، مدیر کمیته سازماندهی این رقابت ها نیز در پایان تصریح کرد: از امروز شمارش معکوس برای عرضه بلیت های این رویداد بزرگ آسیایی آغاز خواهد شد. این تورنمنت برای تمامی هواداران، جوامع چند فرهنگی و خانواده های ساکن امارات، رویدادی امن، قابل دسترس، مقرون به صرفه، شفاف و خاطره نگیز خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها