واکنش غلامحسین کرباسچی به اظهارات اخیر روحانی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

روحانی به جای سخنرانی‌های شعاری برای شرایط فعلی برنامه بدهد/ مردم به روحانی رای دادند تا به آرامش و امنیت برسند/ قطعا جنگی رخ نمی‌دهد

دبیر کل حزب سازندگی با توجه به هشدارهایی که حسن روحانی رئیس‌جمهوری به آمریکا داد و تغییر لحنی که ایجاد شده گفت: اگر دولت برای شرایط فعلی برنامه بدهد نگرانی‌های مردم تقلیل پیدا می‌کند و طرف‌های خارجی هم متوجه توانایی‌های و قدرت واقعی حل بحران‌ها را از طرف ایران در‌می‌یابند.

روحانی به جای سخنرانی‌های شعاری برای شرایط فعلی برنامه بدهد/ مردم به روحانی رای دادند تا به آرامش و امنیت برسند/ قطعا جنگی رخ نمی‌دهد
کد خبر: 221124
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اظهارات حسن روحانی رییس‌جمهوری در همایش روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور و هشدارهایی که نسبت به رییس‌جمهوری آمریکا مطرح کرد، گفت: آقای روحانی و همکارانشان باید بیشتر از اینکه در سخنرانی‌ها احساسی و شعاری حرف بزنند برنامه دولت برای اداره کشور در شرایط جدید را مطرح کنند و به حل وفصل مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

او در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به لزوم اعلام برنامه از طرف دولت، گفت: با این کار هم نگرانی‌های مردم تقلیل پیدا می‌کند و هم طرف‌های خارجی توانایی‌ها و قدرت واقعی حل بحران‌ها را از طرف ایران در‌می‌یابند. با این برخوردها است که پاسخ عملی مدیران اجرایی به دسیسه‌گران داده می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با توجه به وضعیت کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: بالاخره مردم ایشان را انتخاب کرده‌اند تا آرامش، امنیت و رفاه‌شان را تأمین و مسائل زندگی‌شان را حل‌وفصل کند و در یک جمله وعده‌های انتخاباتی را عملی کنند. الان اگر به فضای تبلیغاتی داخل و خارج توجه کنیم آنچه مردم را ناراضی و توطئه‌گران را به طمع انداخته عمدتا ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی است که نقش اصلی در حل آنها را رئیس‌جمهور و همکاران باید ایفا کنند.

کرباسچی درباره صحبت برخی از تحلیلگران مبنی بر احتمال بالای بروز تنش و جنگ بین ایران و آمریکا گفت: جنگ و حمله و ... قطعا پیش نمی‌آید اما این حالت تعلیق و بینابینی خیلی بر زندگی مردم و عدم آرامش تاثیر دارد و باید از روش‌هایی استفاده شود تا بتوان این وضعیت را به ثبات رساند. اگر اتفاقی رخ دهد مردم حتما پای کشور می‌ایستند اما بالاخره زندگی دارند و سیاستمداران و مدیران کشور باید راه اداره زندگی مردم را در هر شرایطی هموار کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها