کد خبر: 221275
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

بهمن مرادنیا خبر داد:

افتتاح پروژه پتروشیمی کردستان

استاندار کردستان از آغاز احداث پروژه پتروشیمی در هفته دولت در شهرهای بانه، مریوان، سروآباد و سقز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

افتتاح پروژه پتروشیمی کردستان
کد خبر: 221275
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن مرادنیا در سفر به مریوان و در بازدید از تونل تیژگاران در مسیر جاده جدید مریوان - سنندج گفت: این پروژه اهمیت زیادی در زمینه تردد و حمل و‌نقل ترانزیتی استان دارد و ضروری است به موقع به نتیجه برسد. مشکلات این پروژه در بخش‌های مختلف باید سریعا اطلاع داده شود که در جهت رفع آن اقدام کنیم که در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

مرادنیا با اشاره به اینکه سه قطعه این پروژه در حال ساخت است، گفت: قطعه تونل آن 55 درصد پیشرفت داشته و مجموع سه قطعه دیگر بطور متوسط 45 درصد پیشرفت دارد.بخش تونل ماهانه 100 متر پیشرفت حفاری دارد و پیش بینی می شود تا آبان امسال کار حفاری آن به پایان برسد.

استاندار همچنین در جریان بازدید از کارخانه «ژینانوش» مریوان بر حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در استان تاکید کرد و گفت: تسهیلات کم‌بهره به این واحد صنعتی پرداخت شود.

مرادنیا عنوان کرد: با توجه به مشکلات مالی که در مراحل ساخت این واحد ایجاد شده، تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این واحد اختصاص داده می‌شود. در عین حال نیز هماهنگی‌های لازم با بانک مرکزی برای تخصیص ارز به منظور ورود تجهیزات این واحد تولیدی صورت می‌گیرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها