کد خبر: 221668
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۳:۰۷:۰۰
| |

محمدقسیم عثمانی:

مردم کمبودها را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نه

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: مردم نبودها و کمبودها را می‌پذیرند ولی تفاوت‌ها و تبعیض‌ها را بر نمی‌تابند. امروز وقتی به مردم می‌گوییم پول نیست می‌گویند چرا برای اختلاس پول هست؟

مردم کمبودها را تحمل می‌کنند اما تبعیض را نه
کد خبر: 221668
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد قسیم عثمانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، گفت: امروز اعتماد به حاکمیت در اثر عملکرد مسئولین با خدشه روبه رو شده است و فرار از این موضوع مشکل را حل نمی‌کند بلکه عمق این فاجعه را تشدید می‌کند. باید ستاد احیای اعتماد عمومی تشکیل شود. مردم نبودها و کمبودها را می‌پذیرند ولی تفاوت‌ها و تبعیض‌ها را بر نمی‌تابند.

او در ادامه گفت: امروز وقتی به مردم می‌گوییم پول نیست می‌گویند چرا برای اختلاس پول هست؟ وقتی می‌گوییم با کمبود منابع ارزی مواجه هستیم، می‌گویند چرا برای سپرده گذاری برخی از آقازاده‌ها در خارج از کشور پول فراهم است؟ امروز فاصله طبقاتی، فشار اقتصادی و فساد اداری دلسوزان کشور را می آزارد و اعتماد عمومی را از بین می برد.

عثمانی در پایان گفت: بیایید زنده باد ایران را در درست کار کردن و پاکی و همدلی مردم و مسئولین جست‌وجو کنیم نه در مرگ بر دیگران. بیایید منابع مالی را صرف محرومیت‌های ایران کنیم و با تمرکز در داخل کشور نه موجب نارضایتی مردم شویم و نه به دشمنان فرصت دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها