طیبه سیاووشی:

اولویت امروز کشور، ترمیم کابینه است نه تفکیک وزارت‌خانه‌ها

طیبه سیاووشی نماینده مردم تهران در خصوص مطرح شدن دوباره تفکیک وزارت‌خانه‌ها گفت: ما در گذشته این کار را انجام داده‌ایم و نتیجه مطلوبی ندیده‌ایم؛ درحال حاضر تفکیک وزارت خانه دارای اهمیت نیست و آن چه اولویت دارد، ترمیم و تغییر کابینه است.

اولویت امروز کشور، ترمیم کابینه است نه تفکیک وزارت‌خانه‌ها
کد خبر: 221796
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| طیبه سیاووشی ، درباره لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارت تعاون و وزارت رفاه اجتماعی، گفت: لایحه‌ای که در دولت تصویب شده، هنوز به صحن نرسیده است. در گذشته دولت نسبت به طرح تفکیک وزارت‌خانه تاکید داشت و در واقع می‌توان گفت اصرار زیادی هم برای اجرایی شدن آن داشت.

نماینده مردم تهران افزود: دولت دلیل خود را برای تفکیک وزارت‌خانه‌ها این‌گونه بیان می‌کند که نمی‌توان به درستی عمل و دست به اقدام زد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه و یا خوشبختانه در این خصوص نمایندگان رأی مخالف دادند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درحال حاضر تفکیک وزارت خانه دارای اهمیت نیست و آن چه اولویت دارد، ترمیم و تغییر کابینه است.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر جامعه منتظر راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی است اما بحث تفکیک وزارت‌خانه‌ها مطرح می‌شود ، آیا این امر می‌تواند به حل معضلات و مشکلات کمک کند، گفت: در دولت که بیان می‌کنند این کار می‌تواند مشکلات را حل کند و به همین دلیل هم بر تفکیک وزارت‌خانه‌ها اصرار دارند اما تجربه‌ای که در گذشته در این خصوص داشته‌ایم نشان می‌دهد که نتیجه مطلوبی از این کار به دست نیاوردیم.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها