رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

تشکیل 56 پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در استان خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن طرح تشدید نظارت بر بازار تاکنون 11 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است گفت: 56 پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در استان تشکیل شده است.

تشکیل 56 پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در استان خراسان جنوبی
کد خبر: 222235
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار از 16 تیرماه امسال در سطح واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی از اعلام 421 مورد گزارش به سامانه 124 از ابتدای اجرای این طرح در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این گزارشات منجر به تشکیل 75 پرونده تخلف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از انجام 11 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون خبر داد و گفت: در این راستا 200 پرونده تخلف تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

شهرکی با اشاره به ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیان کرد: ارزش این پرونده‌ها 165 میلیون تومان بوده که از این میزان 120 میلیون تومان برگشت داده شده است.

وی همچنین از انجام یک هزار و 580 مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و گفت: از این تعداد 54 پرونده به ارزش 12 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: در مدت اجرای این طرح در حوزه آرد و نان نیز یک هزار و 600 مورد بازرسی صورت گرفته است.

شهرکی با بیان اینکه در راستای انجام این بازدیدها 56 مورد پرونده تشکیل شده است اظهار داشت: در این راستا ارزش ریالی این پرونده‌‌ها 25 میلیون تومان بوده است.

وی از اجرای 15 هزار و 500 مورد بازرسی از ابتدای امسال در سطح واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: 25 درصد از این بازدیدها در طرح تشدید نظارت بر بازار صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 400 پرونده تخلف به ارزش 200 میلیون تومان در استان تشکیل شده است گفت: 8 تیم بازرسی نیز بر بازار نظارت دارند که به منظور جلوگیری از تخلف‌های احتمالی، حضور بازرسان در قالب 10 تیم در بازار تشدید می‌شود.

وی از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و بیان کرد: در چند روز گذشته قیمت برخی از کالاها مانند مرغ و سیمان افزایش داشته است که در این راستا یکی از دلایل گرانی مرغ در بازار کمبود جوجه ریزی در مرغداری‌ها بوده است.

شهرکی اظهار کرد: در حوزه گرانی سیمان نیز اعلام شده که اگر تا امروز قیمت‌ها به نرخ قبلی برنگردد تخلف محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها