کد خبر: 222496
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مسئولان سپاه گفتند پرونده فعالان محیط زیست آماده ارسال به قوه قضاییه است/ برگزاری جلسه سران نظام و خاتمی بستگی به تصمیم حاکمیت دارد/ خبری از رفع حصر ندارم

محمدرضا تابش با اشاره به خبر برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی، گفت: من از محتوای موضوع خبر ندارم اما اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیار عاقلانه و خردمندانه است.

مسئولان سپاه گفتند پرونده فعالان محیط زیست آماده ارسال به قوه قضاییه است/ برگزاری جلسه سران نظام و خاتمی بستگی به تصمیم حاکمیت دارد/ خبری از رفع حصر ندارم
کد خبر: 222496
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سه‌شنبه هفته گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی گفته بود، مسوولان عالی‌رتبه کشور باید نمایش بزرگی از اتحاد داخلی را به صحنه بیاورند و به فضل الهی در هفته‌های آینده شاهد بخشی از این نمایش خواهیم بود. روز گذشته الیاس حضرتی این خبر را تکمیل کرد و گفت جهانگیری پیگیر برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی است.

محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید در گفت و گو با «اعتمادآنلاین»، با اشاره به خبر حضرتی مبنی بر برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی، گفت: من از محتوای موضوع خبر ندارم اما اگر چنین اتفاقی به ذهن منور مسئولان در حاکمیت رسیده، بسیار خردمندانه است.

این نماینده مجلس ادامه داد: برگزاری چنین جلسه ای ضرورت دارد اما امکان پذیر بودن آن بستگی به اراده مسئولان مربوطه در حاکمیت دارد.

تابش گفت: قاعدتا اگر خردمندان به مسایل، وقایع و قضایایی که در کشور می‌گذرد، نگاه شود باید مورد استقبال قرار بگیرد.

او همچنین در خصوص خبرهایی مبنی بر رفع حصر، گفت: بنده از رفع حصر بی‌اطلاع هستم و چیزی در این خصوص نشنیده‌ام.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس همچنین در خصوص آخرین وضعیت فعالین محیط زیست که در بازداشت به سر می‌برند، تاکید کرد: با مسئولان سپاه صحبت کردم و آنها اعلام کردند که رسیدگی به پرونده فعالان محیط زیست تمام شده و آماده ارسال به محکمه یعنی قوه قضاییه است.

تابش ادامه داد: از محتوای پرونده فعالان محیط زیست بی‌اطلاع هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها