محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام

چیزهایی را که نمی‌توانیم اداره کنیم، حرام می‌کنیم/ بعضی دوستان مثل رییس‌جمهور سابق فکر می‌کنند انقلابی بودن یعنی علیه تمام ارکان نظام بد بگوییم

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام با انتقاداز رسانه‌ها و تریبون‌های دولتی گفت: بعضی از تریبون‌های مقدس مثل تریبون‌های نماز جمعه با نیات مختلف چند موضوع را در جامعه تبلیغ می‌کنند که فساد و ناکارآمدی ارکان نظام را گرفته است.

چیزهایی را که نمی‌توانیم اداره کنیم، حرام می‌کنیم/ بعضی دوستان مثل رییس‌جمهور سابق فکر می‌کنند انقلابی بودن یعنی علیه تمام ارکان نظام بد بگوییم
کد خبر: 222701
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۰۹:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام با توجه به بروز ناامیدی در جامعه معتقد است که رسانه‌هایی که به گفته او متعلق به نظام هستند مانند صدا و سیما اما واقعیات را به صورت «وارونه» به جامعه پمپاژمی کنند. او برخی تریبون‌های مقدس مانند نماز جمعه را هم محل نقد جدی می‌داند و معتقد است شماری از این تریبون‌ها خواسته یا ناخواسته «فساد» و «ناکارآمدی» نظام را القا می‌کنند.

مهمترین بخش‌های این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:


*بیشتر عادت کردیم به حرام کردن. چیزهایی را که نمی‌توانیم اداره کنیم، حرام می‌کنیم


*اگردر بازی تیم ملی یک باشگاه بخواهد برای تیم ملی شاخ و شانه بکشد، یا بی‌عقل، بی‌تدبیر و کج فهم است یا خائن؛ در سیاست همینطور است.


*داستان ناآرامی‌های دی ماه گذشته و مسائل دیگر در یکی دو سال اخیر به‌خاطر رقابت‌های غیرضروری است.


* بعضی از تریبون‌های مقدس مثل تریبون‌های نماز جمعه با نیات مختلف چند موضوع را در جامعه تبلیغ می‌کنند که فساد و ناکارآمدی ارکان نظام را گرفته است.


*برخی دوستان ما مثل رییس جمهور سابق فکر می‌کنند انقلابی بودن یعنی اینکه راست راست راه برویم و علیه تمام ارکان نظام بد بگوییم


*برای 200 هزار تومان پرچم کشورمان را آتش زدند.


*رهبر معظم انقلاب هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و بعد از آن فرمودند اگر کسی من را قبول ندارد هم بیاید پای صندوق‌های رأی. این جمله «من را قبول ندارد» یعنی فرض می‌کنیم اگر بنده دوست دارم این آقا رئیس جمهوری شود شما بیایید به هرکس دلتان خواست رأی بدهید؛ یعنی بیایید، هر چند نتیجه‌ای رقم بخورد که من نمی‌پسندم.


*همین چند روز قبل در خبرها شنیدیم هورالعظیم طرف عراق آتش گرفته است و دود آن به بعضی شهرهای ایران رسیده؛ خبرنگار رفته بوقش را گرفته که «آقا اینها چیست؟» «دود است؟» «آیا مسئولان به شما رسیدند؟» آنقدر گفتند که بیچاره‌ها ناچار شدند چند هلی‌کوپتر آتش‌نشان بفرستند عراق که آتش را خاموش کند.


*ما خودمان سمبل درست می‌کنیم بعد می‌خواهیم با آن مبارزه کنیم. گاهی یک مسأله کوچک فرهنگی را اول یک مسأله اجتماعی می‌کنیم؛ بعد سیاسی و دست آخر امنیتی

منبع: روزنامه ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها