اعتراف نیمار به تمارض در زمین فوتبال

مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن اعتراف کرد که گاهی اوقات تمارض می‌کند.

اعتراف نیمار به تمارض در زمین فوتبال
کد خبر: 222736
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نیمار پس از حذف تیم‌ ‌ملی برزیل در جام جهانی 2018 روسیه با شکست مقابل بلژیک روزهای سختی را سپری کرد اما اکنون به نظر می‌رسد این دوران را پشت سر گذاشته است. مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن در صفحه خود، ویدیویی منتشر کرد و در آن به تمارض کردنش اعتراف کرد. بازیکن برزیلی گفت‌: شما تصور می‌کنید من تمارض می‌کنم. گاهی اوقات این کار را می‌کنم اما در زمین به شدت اذیت می‌شوم.

نیمار در ادامه‌ به سکوتش مقابل رسانه‌ها پس از شکست‌ها اشاره کرد و گفت‌: زمانی که بدون انجام مصاحبه زمین را ترک می‌کنم به این خاطر نیست که من تنها خواهان پیروزی هستم. به این دلیل است که هنوز یاد نگرفته‌ام شما را ناامید کنم. زمانی که این رفتار، نامناسب تلقی می‌شود به این خاطر نیست که یاد نگرفته‌ام با شکست مواجه شوم.

ستاره برزیلی درباره کنار آمدن با انتقادات اظهار کرد: هنوز کودک درونم زنده است. گاهی اوقات مورد پسند دیگران واقع می‌شود و گاهی اوقات عصبانیت آنها را برمی‌انگیزد. جنگ من برای حفظ کودک درونم است اما درون خودم و نه در زمین بازی. شما فکر می‌کنید من بیش از حد زمین می‌خورم اما در حقیقت من به زمین نمی‌افتم، فرو می‌ریزم. هر ضربه‌ای که به پای عمل شده من می‌خورد باعث می‌شود درد زیادی را تحمل می‌کنم.

مهاجم برزیلی پس از حذف از جام جهانی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت چندانی نداشت اما اکنون مشتاق بازگشت به میادین است. او در این باره گفت‌: در پذیرفتن انتقادات تاخیر داشتم. در دیدن خودم در آینه تاخیر کردم تا خودم را به عنوان یک فرد جدید ببینم اما اکنون در این جا با صورتی پاک و سینه‌ای صاف حضور دارم. من سقوط کردم اما تنها با سقوط کردن می‌توان برخاست. می‌توانند به من سنگ بیندازند یا این سنگ‌ها را به بیرون پرتاب کنند و من را برای سرپا ماندن کمک کنند چون زمانی که من سرپا هستم، همه برزیل به همراه من برخاسته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها