کد خبر: 222933
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

نقد «سفر سهراب» در کرمان

نشست نقد و بررسی مستند سینمایی «سفر سهراب» ساخته امید عبدالهی با حضور امیر پوریا نویسنده و منتقد سینما در تماشاخانه پارس کرمان برگزار می شود.

نقد «سفر سهراب» در کرمان
کد خبر: 222933
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مستند سینمایی «سفر سهراب»، در ادامه برگزاری هفته فیلم سهراب شهیدثالث در کرمان، روز پنجشنبه 11 مرداد، ساعت 19 مستند سینمایی «سفر سهراب» که مستند پرتره ای درباره این سینماگر فقید است در تماشاخانه پارس کرمان، برای تماشاگران کرمانی اکران خواهد شد و پس از آن در ساعت 20:30 نشست نقد و بررسی این فیلم برگزار می شود.

در این نشست که با حضور امید عبدالهی تهیه کننده و کارگردان این فیلم و امیر پوریا منتقد سینما برگزار می شود، ضمن نقد و بررسی مستند سینمایی «سفر سهراب» با نگاهی تحلیلی کارنامه و مسیری که سهراب شهیدثالث در سینما طی کرده است نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مستند 77 دقیقه ای «سفر سهراب» در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و یکی از مهمترین مقاطع کار و زندگی این سینماگر پیشرو، یعنی زمانی که موفق به ساخت 2 فیلم «یک اتفاق ساده» و «طبیعت بی جان» شد به تصویر می کشد.

نخستین نمایش رسمی این مستند در دهمین جشنواره بین المللی مستند ایران «سینما حقیقت» بوده است که از سوی هیات داوران این جشنواره به عنوان یکی از نامزدهای دریافت تندیس «هنر و تجربه» برای بهترین فیلم مستند معرفی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها