کد خبر: 223215
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۱:۴۶:۰۰
| |

پاسخ روابط عمومی اسنپ به یک گزارش

در پی انتشار گزارشی با عنوان «ساختارمند کردن شکاف جنسیتی دستمزد» در اعتمادآنلاین، روابط عمومی اسنپ، توضیحاتی را در پاسخ به این گزارش ارائه داده است.

پاسخ روابط عمومی اسنپ به یک گزارش
کد خبر: 223215
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روابط عمومی اسنپ در توضیحاتش نوشت: زنان در بزنگاه‌های تاریخی بارها ثابت کرده‌اند که حضورشان نه تنها لازم و ضروری بلکه امیدبخش و کارساز است. رعایت برابری حقوق زن و مرد در سیاست‌های اجرایی خانواده اسنپ جزء بدیهیات به حساب می‌آید و تمامی افراد را هم‌نوع خود در نظر می‌گیریم.

هدف از راه‌اندازی سرویس اسنپ‌رُز، علاوه بر تسهیل حمل‌ونقل بانوان و خانواده‌ها، فراهم کردن موقعیتی برای حضور پررنگ‌تر زنان در جامعه و درآمدزایی آنها بوده است. امروز بیش از 3هزار کاربر راننده زن در این سرویس فعالیت می‌کنند و بدون‌شک این یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ماست.

از ابتدای راه‌اندازی سرویس اسنپ‌رُز، نه تنها هیچ‌گونه نگاه تبعیض‌آمیزی بین همراهان راننده‌ زن و مرد خود نداشته‌ایم، بلکه همواره در پی راهکاری برای افزایش میزان درخواست‌های این سرویس بوده‌ایم. اختلاف قیمتی که در نرخ کرایه سرویس‌های اسنپ‌رُز و اکو وجود دارد صرفا تخفیفی برای مسافران این سرویس است و نه راننده‌های آن. به بیان دیگر، مبلغ این تخفیف از جیب راننده خانم کم نمی‌شود و اسنپ آن را با پرداخت سوبسید به این عزیزان جبران می‌کند. بنابراین درآمد تمامی همراهان زن و مرد یکسان است و این تخفیف تنها برای مسافران در نظر گرفته شده است. به این شکل قصد داریم به همراهان خانم کمک ‌کنیم تا درخواست‌های سفر بیشتری داشته باشند.

این اولین بار نیست که شرکت اسنپ به واسطه عدم آگاهی نگارنده‌ از سازوکار تسویه حساب‌های مالی و نگاه یکجانبه مورد کم‌لطفی یک رسانه قرار گرفته است. تلاش می‌کنیم مثل همیشه توان خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به تمامی افراد جامعه به کار بگیریم و همچنان همه‌چیز را از دریچه انسانیت ببینیم. امیدواریم که در این مسیر رسانه‌ها هم با رعایت انصاف و صداقت در انتشار خبر بر رسالت واقعی خود متعهد بمانند. باشد که در کنار یکدیگر جهان بهتری از برابری بسازیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها