مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد:

8 سازه غیرمجاز دریایی در مازندران تخریب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از تخریب هشت سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران طی چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

8 سازه غیرمجاز دریایی در مازندران تخریب شد
کد خبر: 223307
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۶:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادو دریانوردی مازندران اظهار داشت: با همکاری مراجع قضایی از ابتدای سال جاری تاکنون هشت سازه غیره مجاز در مناطق ساحلی استان مازندران قلع و قمع شد.

وی تأمین ایمنی دریانوردی و آبراه ها برای تردد ایمن کشتی ها را از تکالیف حاکمیتی اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در این راستا با لایروبی مستمر حوضچه و کانال دسترسی و نیز نصب علائم کمک ناوبری در آبراهه های تحت پوشش اداره کل، بستر مناسبی برای ورود و خروج ایمن کشتی ها به بندر نوشهر فراهم شده است.

انزان پور با اشاره به گشت های مستمر شناور ناجی در آب های ساحلی محدوده بندر نوشهر اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش تیم جستجو و نجات اداره کل، خوشبختانه 8 نفر از هموطنان گرفتار در دریا از خطر مرگ نجات یافتند.

وی همچنین از رشد 54 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه های در دست اقدام این روند روبه رشد تداوم داشته باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به صدور 4 مورد مجوز ساخت و بهره برداری سازه دریایی در سواحل استان خاطرنشان کرد: این مجوزها مربوط به پروژه های شیلاتی و گردشگری بوده که با پیگیری اداره کل از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها