اصغر هندی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مطرح کرد

قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی/ هیچ پولی از طرف بابک زنجانی یا شرکای خارجی او پرداخت نشد/ حکم اعدام زنجانی قطعی است

اصغر هندی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت درباره پیگیری بدهی بابک‌ زنجانی گفت: تا به حال هیچ پولی نه از طریق بابک زنجانی و نه از طرف شرکای خارجی او به وزارت نفت پرداخت نشده است.

قطع امید از پرداخت بدهی زنجانی/ هیچ پولی از طرف بابک زنجانی یا شرکای خارجی او پرداخت نشد/ حکم اعدام زنجانی قطعی است
کد خبر: 223374
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر هندی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره پیگیری‌هایی که تا به حال این وزارتخانه برای پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی داشته است گفت: تا به حال هیچ پولی نه از طریق بابک زنجانی و نه از طرف شرکای خارجی او به وزارت نفت پرداخت نشده است.

هندی در پاسخ به این سوال که قرار بود جلساتی با شرکای خارجی ایشان برگزار شود و در این جلسات شرکا تعهد داده بودند که بدهی زنجانی را پرداخت خواهند کرد، گفت: به هر حال ما الان هم تا جایی که امکان داشته باشد و بتوانیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت نفت همچنین با اشاره به اینکه سخنگوی قوه‌قضاییه از قطعی شدن حکم باباک زنجانی و اجرایی شدن حکم او خبر داده است، تاکید کرد: حکم ایشان قطعی شده و تصمیم درباره سرنوشت او هم با قوه‌قضاییه است.

گفتنی استبر اساس شنیده‌ها جلسات وزارت نفت و دیگر ارگان‌های ذی‌صلاح با شرکای خارجی بابک‌زنجانی که پیش از این تعهد کرده بودند تا بدهی او را پرداخت کنند بی‌نتیجه مانده است. همچنین گفته می‌شود که احتمالا این جلسات دیگر برگزار نشود چون در دو سال گذشته با وجود پیگیری‌های وزارت نفت پولی پرداخت نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها