کد خبر: 223418
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۱ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی مطرح کرد:

صحبت کردن به زبان آماری به یک دردسر بزرگ در کشور تبدیل شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز صحبت کردن به زبان آماری به یک دردسر بزرگ در کشور تبدیل شده که نیاز است آمارهای شاخص‌پذیر و تحلیل آماری انجام شود.

صحبت کردن به زبان آماری به یک دردسر بزرگ در کشور تبدیل شده است
کد خبر: 223418
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۱ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فتح‌اله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی صبح امروز در نشست مشترک هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان‌های کشور در اراک اظهار داشت: به دنبال امید و نشاط در جامعه باید رضایتمندی در درون جامعه ایجاد شود که در این راستا دفاتر اجتماعی و فرهنگی باید راهکارهای عملی و مناسب ارائه دهند و همچنین مسئولان هم باید بیشتر به سمت عمل‌گرایی رفته و از صحبت کردن و شعار دادن بپرهیزند و قول‌ها و وعده‌های خود را در چهارچوب قانون بیان کرده و با مردم ملاقات موثر داشته باشند.

وی افزود: با استفاده از ایجاد نشاط، امید و اعتمادسازی در میان مردم باید انضباط کلامی ایجاد کرده و ذهن مردم را تحریک نکنیم زیرا در این راستا عناصر ضد انقلابی وجود دارند که تنها به دنبال سوءاستفاده از وضعیت موجود هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: دشمن در این راستا در تلاش است که با افزایش آسیب‌های اجتماعی و کاهش سرمایه، کشور را به سمت ناامیدی برده و درون کشور را ناآرام جلوه دهد.

حقیقی ادامه داد: از آنجا که مسئولی که انتقادپذیر نباشد جوهره مدیریتی ندارد، در نتیجه باید در زمان جلب و ایجاد اعتماد و انگیزه‌سازی انتقاد را هم‌پذیرفت و همچنین با توجه به شرایط موجود باید از ظرفیت نخبگی هم استفاده کرد.

وی بیان کرد: امروز صحبت کردن به زبان آماری به یک دردسر بزرگ در کشور تبدیل شده که نیاز است آمارهای شاخص‌پذیر و تحلیل آماری انجام شود و نکته مهم دیگر این که باید واقعیت‌های جامعه را پذیرا باشیم و مسائل اجتماعی را با دید سیاسی و امنیتی رفع نکنیم زیرا با این روند فرسایش ایجاد می‌شود، بلکه می‌طلبد در این زمینه راهکارهای اجرایی ارائه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ایجاد یک کمیته عملی نارضایتی اجتماعی گفت : نیاز است درراستای نارضایتی راهکار ارائه داد و در این راستا باید مدیران، از بضاعت و ظرفیت نهادهای مدنی، تشکل‌های غیردولتی و NGOها به‌عنوان تصمیم‌گیران عملی در کنار خود بهره مند شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها