بختیار و اولیازاده و فرنود «همه جا در دسترس» را داوری می‌کنند

افشین بختیار، رسول اولیازاده، محمد فرنود به عنوان داوران مسابقه عکس «همه جا در دسترس» انتخاب شدند.

بختیار و اولیازاده و فرنود «همه جا در دسترس» را داوری می‌کنند
کد خبر: 223708
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در مسابقه عکس «همه جا در دسترس» که توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دبیری حمزه اولیازاده در مرحله فراخوان قرار دارد، داوران پس از چند مرحله بررسی آثار، سه برگزیده این مسابقه را انتخاب می کنند. در عین حال آثار برگزیده گسترده‌تری توسط این داوران گزینش شده و در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و آثار برگزیده پس از رونمایی در نمایشگاه در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

در فراخوان این مسابقه درباره موضوع آن آمده است: تصویر، زبان و مرز ندارد و در قاب آن می‌توان مفاهیم را به سادگی به مخاطب ارائه و اهداف مطلوب را به بهترین شکل در اقشار جامعه نهادینه کرد. از این رو با توجه به دسترسی عموم جامعه به شبکه‌های مجازی و نقش موثر عکس در این رسانه‌ها، مسابقه عکس حرفه‌ای با عنوان «تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق دورافتاده» را برگزار می‌کنیم تا گستره این دستاوردهای مهم از چشم همگان پوشیده نماند.

محورهای این مسابقه، تاثیر و نمود ابزار ارتباطات جمعی در مناطق و فرهنگ‌ها و اقوام مختلف کشور، تاثیر ابزارهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در تسهیل زندگی روزمره روستاییان، استفاده از تجهیزات فناورانه (گوشی‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر و...) و برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی در مناطق دورافتاده و پیامدها و تاثیرات مثبت و منفی پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات و قرار گرفتن آن در دسترس همه به ویژه در فرهنگ وز ندگی روستاییان ذکر شده است.

خانه عکاسان جوان واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، کوچه چهارم، پلاک 3، واحد 3 است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها