کد خبر: 223867
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

مسابقه «کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب» برگزار می‌شود

خانه کتاب مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب» را آبان ماه امسال و همزمان با هفته کتاب برگزار می‌کند.

مسابقه «کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب» برگزار می‌شود
کد خبر: 223867
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| موسسه خانه کتاب، از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت کرده است به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی کارتون و کاریکاتور با موضوع «کتاب» شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگرافی (حداکثر 200 کلمه) شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه آ. سه (7/29 در 42 سانتی متر) و فرمت jpeg/300dpi تا 25 شهریور ماه 1397 به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه دوم ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66966156 تماس بگیرند.

بر اساس فراخوان منتشرشده، آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد و آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد. همچنین، در این مسابقه نفر اول جایزه 40 میلیون ریالی، نفر دوم جایزه 20 میلیون ریالی و نفر سوم جایزه 10 میلیون ریالی دریافت می‌کند.

هادی حیدری، دبیری این دوره از مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را بر عهده دارد و کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران این مسابقه هستند.

در این فراخوان عنوان شده که حق استفاده از آثار برای موسسه خانه کتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد تقدیم می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها