سهیلا منصوریان، قهرمان ووشوی زنان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

برخی از افراد در صداوسیما سلیقه‌ای عمل می‌کنند/ رفتار دیشب حراست سازمان صداوسیما تمرکز خواهرانم را به هم ریخته است

سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی زنان گفت: رفتار دیشب حراست صداوسیما اصلاً قشنگ نبود. پوشش اسلامی برای ما مهم است و به آن اعتقاد داریم. وقتی در لیگ چین حضور داشتیم تلاش کردیم با حجاب کامل در بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

برخی از افراد در صداوسیما سلیقه‌ای عمل می‌کنند/ رفتار دیشب حراست سازمان صداوسیما تمرکز خواهرانم را به هم ریخته است
کد خبر: 224132
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ساعت 20:30 شب گذشته (شنبه‌شب) خواهران منصوریان برای مصاحبه به رادیو ورزش دعوت شده بودند که با دستور حراست سازمان صداوسیما و با ادعای پوشش نامناسب از ساختمان و محوطه صداوسیما اخراج شدند.

سهیلا منصوریان، قهرمان ووشوی زنان درباره اتفاق‌های رخ داده شب گذشته به اعتمادآنلاین گفت: بعد از تمرین به همراه شهربانو به رادیو ورزش رفتیم. یکی از برنامه‌های ورزشی این رادیو از ما درخواست کرده بود برای مصاحبه به آنجا برویم. ما همیشه سعی کرده‌ایم در خدمت اهالی رسانه باشیم، اما متاسفانه با مشکل مواجه شدیم و اجازه ورود به سازمان را پیدا نکردیم. عوامل رادیو ورزش تلاش کردند تا من و خواهرم وارد سازمان شویم اما متاسفانه یک نفر از افراد حراست صدا و سیما به صورت سلیقه‌ای عمل کرد و اجازه ورود به ما نداد. دلیل آن هم نوع پوشش من و خواهرم اعلام شد، در صورتی که پوشش ما هیچ مشکلی نداشت و نمی‌دانم چرا این برخورد رخ داد.

وی افزود: رفتار این فرد بسیار زننده بود. برای ورود به سازمان سالن انتظار وجود دارد و تا مراحل ورود افراد به داخل سازمان طی شود از مهمانان درخواست می‌شود در این محل منتظر باشند. این فرد حتی اجازه نداد ما در آن سالن حضور داشته باشیم و تمام تلاشش را انجام داد تا من و خواهرم را از ساختمان خارج کند.

سهیلا منصوریان ضمن بیان این موضوع که من و خواهرانم همگی به حجاب اسلامی اعتقاد داریم افزود: این رفتار اصلاً قشنگ نبود. پوشش اسلامی برای ما مهم است و به آن اعتقاد داریم. وقتی در لیگ چین حضور داشتیم تلاش کردیم با حجاب کامل در بازی‌ها حضور پیدا کنیم. در شهری بزرگ شدیم که حجاب اسلامی بخشی از فرهنگ این شهر است و ما هم به آن معتقد هستیم. دلیل انتشار فیلم توسط شهربانو هم این بود که به بخشی از مسئولان اطلاع دهیم برخی از افراد در سازمان‌ها و ادرات به صورت سلیقه‌ای با افراد و مسائل برخورد می‌کنند.

او گفت: نزدیک بازی‌های آسیایی است و خواهران من تمام تمرکزشان را روی این بازی‌ها گذاشته‌اند اما این موضوع باعث شد تا تمرکز خواهران من به هم بخورد.

وی درباره پیگیری مدیران صدا و سیما درخصوص این اتفاق گفت: متاسفانه هیچ کسی از رادیو ورزش و صداوسیما با ما تماس نگرفته‌اند.

منصوریان شرایط روحی خواهرانش برای حضور در بازی‌های آسیایی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر خواهرانم در شرایط خوبی قرار دارند. اگر مسئولان حمایت کنند قول می‌دهم که هم شهربانو و هم الهه در بازی‌های آسیایی موفق باشند و برای ایران مدال‌آوری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها